مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

شماره سال ۲۰۲۲ مجله ی “هنرها و دانش جودو” منتشر شد

صفحه اصلی > اجتماعی و ویژه اموزش : شماره سال ۲۰۲۲ مجله ی “هنرها و دانش جودو” منتشر شد
مجله ی "هنرها و دانش جودو"

شماره سال ۲۰۲۲ مجله ی “هنرها و دانش جودو” منتشر شد

آکادمی جهانی  جودو  اولین جلد از "هنرها و دانش جودو" را در سال 2021 منتشر کرد. اندیشه اصلی این بود که مقاله های پژوهشگران جودو از سراسر جهان در یک مجله IJF گرد هم آورده شود.

تهران سربلند_آکادمی جهانی  جودو  اولین جلد از “هنرها و دانش جودو” را در سال 2021 منتشر کرد. اندیشه اصلی این بود که مقاله های پژوهشگران جودو از سراسر جهان در یک مجله IJF گرد هم آورده شود.

مجله ای که در دسترس همه جودوکاران و هوادران جودو باشد. مقالات پژوهشی این مجله در راستای پیشرفت جودو و بر طرف کردن ایراد های آن است و از دیگر سو در تکاپوی زدن پلی میان تحقیقات دانشگاهی و چالش‌های کار عملی جودو است.

این مجله در حال تبدیل شدن به یک منبع اطلاعاتی مهم برای دانشجویان آکادمی IJF و شرکت کنندگان در سمینار، دانشجویان دانشکده حرکت شناسی، مربیان، مدیران و مقامات درگیر در جودو است. این مجله پایگاهی برای ارتباط موثر و قوی بین محققان، متخصصان تربیت بدنی، دانشگاه ها/دانشکده های حرکت شناسی و آکادمی IJF فراهم می کند.تا اکنون دو جلد از مجله منتشر شده است که هر جلد شامل دو شماره است.

صاحبان مجله در تلاش برای هر چه بیش تر شناساندن مجله هستند زیرا مجله ASJ هنوز در بین محققان در سطح جهانی به اندازه کافی شناخته شده نیست. آن ها گمان می کنند آگاهی از مجله می‌تواند انگیزه ای برای ارسال‌ مقالات جدید باشد این امر به نوبه خود باعث افزایش خوانندگان می شود و منجر به این می شود که آکادمی IJF، فارغ التحصیلان آکادمی و محققان جودو بیشتر مورد استناد قرار گیرد.

انتهای پیام/

خبرنگار: فرهاد بامداد

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید