مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

علی رضا مومنی: ماروسای هیات ها کنار دکتر چگنی هستیم/ پذیرای سبک ها و انجمن ها هستیم

صفحه اصلی > رزمی و ویژه رزمی و ووشو : علی رضا مومنی: ماروسای هیات ها کنار دکتر چگنی هستیم/ پذیرای سبک ها و انجمن ها هستیم
علی رضا مومنی: ماروسای هیات ها کنار دکتر چگنی هستیم/ پذیرای سبک ها و انجمن ها هستیم

علی رضا مومنی: ماروسای هیات ها کنار دکتر چگنی هستیم/ پذیرای سبک ها و انجمن ها هستیم

ریس هیات و انجمنهای رزمی استان خراسان جنوبی گفت: پذیرای تمام مسیولین سبک های کشور که متقاضی فعالیت سبکشان و یا انجمن های که می خواهند در استان فعالیت کنند هستیم.

تهران سر بلند _ علی رضا مومنی در رابطه با فعالیتهای اخیر هیات در استان خراسان جنوبی گفت: طبق روال گذشته در سال ۱۴۰۲ مسابقات استانی را برگزار کردیم اعزام مسابقات کشوری در سبکهای فعال مثل هاپکیدو، رزم طوس، و کیک بوکسینگ های مختلف را داشتیم.
وی در ادامه گفت: تعامل بسیار خوبی بین فدراسیون و هیات استان ما وجود دارد و هنر جویان ما بدون هیچ حاشیه ای فعالیت خودشان را انجام میدهند. یکی از اقدامات مهمی که در سال ۱۴۰۲ انجام شد اختصاص یک سالن ورزشی و تجهیز آن به رینگ بوکس و تاتامی و تمام تجهیزات لازم برای سالن بود که مربیان سبک‌ها بتوانند در آنجا فعالیت کرده و پذیرای مسابقات باشند.
مومنی در ادامه سخنانش گفت: پذیرای تمام مسیولین سبک های کشور که متقاضی فعالیت سبکشان و یا انجمن های که میخواهند در استان فعالیت کنند هستیم. و ما این ظرفیت را داریم که میزبانی مسابقات استانی را در همه سبک‌ها داشته باشیم.
ریس هیات استان خراسان ضمن تشکر از مهندس بهتری ریس سابق فدراسیون. ورزش های رزمی در رابطه با انتخابات اخیر گفت: همانطور که آقای دکتر چگینی گفتند الان وقت رقابت تمام شده و وقت رفاقت رسیده است. دکتر چگینی با هیات ها تعامل بسیار خوبی دارند بنابر این ما روسای هیات ها نیز کنار ایشان هستیم و از حداکثر ظرفیتهایمان جهت پیش برد اهداف فدراسیون استفاده می کنیم ایشان با سابقه ای که داشته اند به تمام مسایل واقف هستند و همه در کنار هم قطعا پیشرفت خوبی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید