مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

نوحی: ورزش کشور استراتژی ندارد!/ ورزش های رزمی را در اوج تحویل دادیم/قهرمانان کجا هستند

صفحه اصلی > اسلایدر ویژه و رزمی : نوحی: ورزش کشور استراتژی ندارد!/ ورزش های رزمی را در اوج تحویل دادیم/قهرمانان کجا هستند
نوحی: ورزش کشور استراتژی ندارد!/ ورزش های رزمی را در اوج تحویل دادیم/قهرمانان کجا هستند

نوحی: ورزش کشور استراتژی ندارد!/ ورزش های رزمی را در اوج تحویل دادیم/قهرمانان کجا هستند

رئیس فدراسیون بین المللی جشنواره افزود: فدراسیون رزمی را در اوج تحویل دادیم الان کجاست، بعد از من اگر یک قهرمان ساختند معرفی کنند.

تهران سربلند _ محمد نوحی رئیس سابق فدراسیون ورزش های رزمی گفت: ورزش ما استراتژی ندارد و بدست مدیران غیر ورزشی اداره می شود.
رئیس فدراسیون بین المللی جشنواره افزود: فدراسیون رزمی را در اوج تحویل دادیم الان کجاست، بعد از من اگر یک قهرمان ساختند معرفی کنند.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاه کاربران (8 دیدگاه)

  1. با سلام،تایید می کنم همه صحبت‌های فنی و ورزشی جناب دکتر نوحی را و افسوس می خورم بابت آن همه زحماتی که در جوار ایشان کشیدیم و حالا وضع فدراسیون اینه که می بینید و البته بعضی از ملی پوشان سابق در کشورهای اروپایی موفق هستند

    1. درود و ارادت جناب سیفی
      قطعا نقش شما در این موفقیت های فدراسبون رزمی غیر قابل انکار بودند. تمامی قهرمانان و مربیان آن دوران از حمایت های پدرانه شما خاطرات خوبی دارند.
      پاینده بمانید🙏💓

  2. درود بر جناب مهندس نوحی. حقیقتا ورزش های رینگی در دوران مسوولیت ایشان دارای شان و آبرویی شایسته شدند. اگرچه هر مدیری در ساختار ناهماهنگ ورزش کشور ما ممکن است دارای نقدهایی در عملکردش باشد، اما مهندس نوحی زحمات زیادی کشیدند و قهرمانان زیادی رو حمایت کردند. تشکیل تیم های ملی در رشته های مختلف، برگزاری اردوهای منظم ، برگزاری رقابت های ملی و بین المللی ، برگزاری مراسم بزرگداشت برای قهرمانان و مربیان، توجه به ورزش های رزمی در حوزه همگانی و… از اقدامات ارزشمند ایشان بود.
    با ارزوی سلامتی و پایداری برای ایشان در زندگی🙏

  3. درود بر جناب دکتر نوحی بزرگوار که با حضورشان در فدراسیون رزمی تحویلی عظیم ایجاد کردند و متاسفانه بعداز ایشان فدراسیون رزمی با حضور افراد کارنابلد تمام زحمات ایشان را که خروجی فعالیتشان پیشرفت و موفقیت ورزشکاران بود را نابود کردند
    امیدوارم سکان ورزش رزمی در دست افرادی اینچنین باشد.
    آرزوی موفقیت برای دکتر نوحی

  4. یک غیرمتخصص ………… تمام عیار که خودشو به ورزش تحمیل کرد و خوشبختانه گورشو از رزمی گم کرد. شما هم که نون خورش بودی

    1. تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام :

      ممنون از لطف شما نسبت به بنده / فقط بدانید جایگاه ورزش رزمی با حضور بنده نون خور و اون مدیر که شما بهش توهین کردید تغییر کرد، برای مثال در مسابقات مطرح کامبت گیمز فدراسیون رزمی به تنهایی 50 درصد مدال کاروان ایران را کسب کرد یا در زمان همین غیر متخصص به زعم شما برای اولین روی سکوی تجلیل از قهرمانان رفت و از 5 سکه تا 100 سکه قهرمانان دریافت کردند، در این دوران هیچ تیم ملی ای با هزینه شخصی بازیکن اعزام نشد و در هیچ دوره ای در این فدراسیون این اتفاق نیافته که تمام تیم های ملی با هزینه فدراسیون اعزام شوند، هر مدیری ممکنه کاستی هایی داشته باشه اما دوران طلایی ورزش رزمی در زمان همین مدیر غیر متخصص که شما گفتید اتفاق افتاد اگر فکر می کنید شما واقعا متخصص هستید این فضا در اختیار شما قرار می دهیم تا با بنده نون خور مناظره کنید و افکار عمومی در مورد واقعیت نظر بدهند.
      با احترام فرشید شیرکوند

  5. اولا از اینکه کامنتم را گذاشتی و جواب را فارغ از کم و کیف آن دادی تشکر میکنم. مشخص است که به اصول حرفه ای واقف هستید.
    آقای نوحی فردی است که در جوانی چند صباحی باشگاه رفته بود شاید چند ماه. (به اذعان مربی اش) و سال ۸۱ آمد دید ورزش رها است و خصوصا در رزمی میتواند با پول و لابی و زبون بازی و زیرپا کشیدن به شهرت و فرمانروایی برسد و از قضا تمام این کارها را کرد و به رئیس هیاتی و بعد رئیس فدراسیونی رزمی رسید.
    می‌فرمایید قهرمان بوده! که جدا از تلخ بودن آن، به شدت خنده ام گرفت. همان مسابقه کذایی را میگویید؟!
    ایشان کلا ۳۵ سالگی ورزش کردن را شروع کرد.
    برادر من، قهرمان تعریف دارد. چون رزمی‌کار نبودی و فقط رزمی نویسی میگویم، در رزمی یا سایر رشته ها یک قهرمان را هم تیمی ها و قهرمانان مثل خودش تعریف میکنند. جناب نوحی یکی از هم تیمی هایش را در سال های دهه شصت و دهه هفتاد (با توجه به سنش) که در مسابقات حوزه ای، شهری، استانی، منطقه ای یا کشوری با او بوده را معرفی کند. بین المللی پیش کش. یک عکس یا فیلم از قهرمانی هایش در نونهالی، نو جوانی یا جوانی در همان شهر خودش گرمسار «رو» کند، بنده خودم مخلص ایشان میشوم. ایشان بدون لیسانس با فوق دیپلم دینی -عربی رئیس فدراسیون شدند که خلاف قانون بود و چون هرشب دم خانه احمدی نژاد ایران ویران کن و علی آبادی می‌خوابیدند، مقامات به شکایت قاطبه رزمی ایران هیچ ترتیب اثری ندادند. البته الان دکتر شدند به هر طریقی نوش جانشان، ولی درس آکادمیک را مانند هنرآموزی در رزمی در دهه چهارم زندگیشان شروع کردند. اطاله کلام نمیکنم و از موارد بسیار دیگر، من جمله تخلفات متعدد در دوران ریاست وی سخنی نمی‌گویم که حرف بسیار است.

دیدگاهتان را بنویسید