مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

پیام رئیس اتحادیه جهانی بوکس

صفحه اصلی > اسلایدر ویژه : پیام رئیس اتحادیه جهانی بوکس
پیام رئیس اتحادیه جهانی بوکس

پیام رئیس اتحادیه جهانی بوکس

عمر کرملف رئیس IBA(بوکس-استایل المپیک)به مناسبت پایان سال ۲۰۲۲ و آغاز سال ۲۰۲۳ برای خانواده ی جهانی بوکس پیامی به این شرح فرستاد.

تهران سربلند_عمر کرملف رئیس IBA(بوکس-استایل المپیک)به مناسبت پایان سال ۲۰۲۲ و آغاز سال ۲۰۲۳ برای خانواده ی جهانی بوکس پیامی فرستاد:” نخست قدردانی شخصی و صمیمانه خود را از تک تک شما اعضای خانواده جهانی به خاطر تعهد قوی تان به اتحادیه و نقش تان در ترویج بوکس در سراسر جهان اعلام می کنم.

وی افزود: در این سال اتحادیه دستاورد های بزرگی داشت که به تعدادی از مهم ترین های آن اشاره می کنم:IBA با اولویت دادن به سلامت ورزشکاران، موفق شد،فعالیت های اجتماعی خود را تقویت کند.

کرملف گفت: اتحادیه در سال 2022 دو مسابقه قهرمانی جهان را با حضور 73 کشور برگزار کرده است. و همچنین در طول سال 2022 با همکاری کمیته های خود موفق به سازماندهی 36 دوره آموزشی برای مربیان و پزشکان شده است . بنابراین تضمین می‌کنیم که IBA دارای مجموعه بزرگ‌تری از اعضا آموزش‌دیده شده است که می توانند عملکردی قوی را در داخل و خارج از میدان بازی ارائه دهند و به سوی یکسان سازی استاندارد ها حرکت کنیم.

از دگر سو اتحادیه در سال 2023،قصد دارد برنامه های یادگیری الکترونیکی را برای حفظ تداوم آموزشی، مدیریت توسعه حرفه ای و ارائه فرصت های جدید اجرا کند.

 

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید