مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

کشتی با کمربند/فرشاد شادکام: در فدراسیون رزمی “هیچ” شکوفایی نداشتیم!

صفحه اصلی > خط ورزش و ویژه انجمن خط ورزش : کشتی با کمربند/فرشاد شادکام: در فدراسیون رزمی “هیچ” شکوفایی نداشتیم!
کشتی با کمربند/فرشاد شادکام: در فدراسیون رزمی "هیچ" شکوفایی نداشتیم!

کشتی با کمربند/فرشاد شادکام: در فدراسیون رزمی “هیچ” شکوفایی نداشتیم!

محدودیت های در این فدراسیون داشتیم که امیدوارم این محدودیت ها رفع شود، بعنوان پرچم دار در آسیا و جهان شرایط مدال آوری خوبی داریم.

تهران سربلند _ فرشاد شادکام رئیس کنفدراسیون کشتی با کمربند آلیش آسیا گفت: کشتی های سنتی در ُآسیا به خوبی پدیدار است و کشورهای بسیاری هستند که به عضویت فدراسیون کشتی در آمده اند، کشتی با کمربند برنامه های متنوعی دارد و فدراسیون جهانی در ازبکسیتان تاسیس شده و دیگر کشورها نیز همچون کشور های آسیای میانه فعالیت خوبی داشتند، مسابقات بین قاره این رشته برگزار می شود.

رئیس فدراسیون جهانی کشتی با چوخه ادامه داد: ازبکستان با نیم نگاهی به شورای المنپیک آسیا فعالیت خوبی در کشتی باکمربند بل آلیش کوراش صورت داده و سال جدید خبر های خوبی داریم.

و ی افزود: در سالیان گذشته در فدراسیون جودو بدنبال احیای کمیته کشتی با کمربند بودیم، ادامه فعالیت ما به فدراسیون رزمی انتقال یافت و محدودیت های در این فدراسیون داشتیم که امیدوارم این محدودیت ها رفع شود بعنوان پرچم دار در آسیا و جهان شرایط مدال آوری خوبی داریم.

وی تاکید کرد: پشتوانه خوبی در کشتی با کمربند داریم که نشات گرفته از کشتی سنتی کشورمان است، در فدراسیون رزمی هیچ شکوفایی نداشتیم و اگر اعزامی بوده بچه ها خودجوش عمل کرده اند و مشکلات ما در فدراسیون رزمی بسیار بوده است، امیدوارم شخص که در مسند این فدراسیون خواهد بود کار دشورای دارد …

شرح کامل این گفت و گو را در گزارش تصویری ببینید.

 

انتهای پیام/

 

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید