مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

آرینا ورزشگاهی 180 روزه!

صفحه اصلی > اجتماعی : آرینا ورزشگاهی 180 روزه!
آرینا ورزشگاهی 180 روزه!

آرینا ورزشگاهی 180 روزه!

ورزشگاه آرینا فضای با امکانات و تجهیزات فوق مدرن این ورزشگاه ظرف مدت 180 روز ساخته شد.

تهران سربلند _ می بایست حداقل کمی منصفانه به موضوع نگاه کرد رشته فوتبال در ایران گذشته از مخاطبین خود در میان مردم تا امروز پس از گذشته سالها نه در رقابتهای جهانی و نه در رویداد المپیک با توجه به سرمایه گزاری بسیار کلان و اختصاص بودجه ویژه از سوی دستگاه متولی ورزش همچنین عقد قرارداد های قابل توجه بازیکنان در مسابقات صاحب عنوان مدال و یا احراز رتبه ای در رقابتهای مذکور شود .
این در حالی می باشد که قهرمانان رشته های انفرادی مانند بوکس جودو کاراته تکواندو به رغم تخصیص اعتباری نچندان چشمگیر در میادین برون مرزی و کارزار دشوار المپیک و جهانی بار ها درخشیده و مکرر آلبوم افتخارات ورزش ایران را رنگین نمایند امید است تا وزارت ورزش و جوانان برای حضور قهرمانانیکه با تلاش شبانه روزی طاقت فرسا و بدون وقفه با کسب سهمیه به جواز حضور در پیکارها رهای المپیک ۲۰۲۴ فرانسه دست یافته اند شرایط ویژه و موثری را فراهم سازد.
و اما موضوع قابل تعمل و قابل توجه چگونگی ساخت ورزشگاه آرینا در عربستان می باشد.
ورزشگاه غظیمی که در 180 روز ساخته شد و بیش از 30000 نفر از جمله 20 جعبه لوکس را در خود جای می دهد. دارای یک سقف جمع شونده و یک صفحه ویدئویی چهار طرفه است که در مرکز آن آویزان شده است.
اولین بازی فوتبالی که در این استادیوم برگزار شد، یک بازی دوستانه در 29 ژانویه 2024 بین الهلال و اینتر میامی بود که با پیروزی 4–3 الهلال به پایان رسید.
در 8 فوریه 2024، Kingdom Arena دو رکورد جهانی گینس را برای بزرگترین استادیوم سرپوشیده فوتبال و بالاترین ظرفیت برای یک استادیوم سرپوشیده دریافت کرد.

 

 

انتهای پیام/

خبرنگار مسعود مصطفوی

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید