مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

ابوطالب آذربرا: هر فعالیت که در ورزش می‌شود یک نوع عبادت است

صفحه اصلی > رزمی : ابوطالب آذربرا: هر فعالیت که در ورزش می‌شود یک نوع عبادت است
ابوطالب آذربرا: هر فعالیت که در ورزش می‌شود یک نوع عبادت است

ابوطالب آذربرا: هر فعالیت که در ورزش می‌شود یک نوع عبادت است

رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهر قدس گفت: هر فعالیتی که در ورزش انجام میشود یک نوع عبادت است.

تهران سربلند _ ابوطالب آذربرا رئیس سابق اداره ورزش جوانان شهر قدس گفت: هر فعالیتی که در ورزش انجام میشود یک نوع عبادت است. چرا که ما اگر بتوانیم ورزشمان را در سراسر کشور رونق بدهیم و جوانانی که می بینیم آسیب های زیادی در پیرامون آنها وجود دارد و بتوانیم آنها را جذب کنیم به سمت ورزش قطعا از خیلی از ناهنجاری های اجتماعی نجات پیدا میکنند.
وی در ادامه افزود: هیات های ورزش می‌توانند به اداره آموزش و پرورش و مدارس ورود کنند و با تبلیغاتی که انجام می دهند می‌توانند استعداد یابی کنند و دانش آموزان را به سمت ورزش مورد علاقه شأن سوق دهند. ما متقعدیم هستیم که ادارات آموزش و پرورش باید حمایت تنگا تنگ و نزدیکی باید هیات های ورزشی داشته باشند تا بتوانند از این طریق د مدارس استعداد یابی لازم انجام بگیرد.
ابوطالب آذربرا در پایان سخنانش گفت: ورزش را در هر رشته ای که هست باید حمایت کرد چون اگر این حمایت های ورزشی و این سبک ها و رشته های ورزش حمایت شوند باعث افتخار کشورمان در میادین بین‌المللی و میادین جهانی خواهد بود و یا عدم حمایت یا تقویت روحیه بچه ها می بینیم که بچه ها دست از ورزش بر می دارند و به هر حال مسیر زندگیشان عوض می شود.

رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهر قدس گفت: هر فعالیتی که در ورزش انجام می شود یک نوع عبادت است. چرا که ما اگر بتوانیم ورزشمان را در سراسر کشور رونق بدهیم و جوانانی که می بینیم آسیب های زیادی در پیرامون آنها وجود دارد و بتوانیم آنها را جذب کنیم به سمت ورزش قطعا از خیلی از ناهنجاری های اجتماعی نجات پیدا می کنند.

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید