مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

اسفندیاری:در سبک تک رزم شاهد سه راند مجزا هستیم

صفحه اصلی > کونگفو : اسفندیاری:در سبک تک رزم شاهد سه راند مجزا هستیم
اسفندیاری:در سبک تک رزم شاهد سه راند مجزا هستیم

اسفندیاری:در سبک تک رزم شاهد سه راند مجزا هستیم

رییس سبک تک رزم:هنرجو در این سبک به لحاظ عصب عضلانی باید به قدری متبحر باشد که بتواند با مجموع امتیازاتش در سه راند مجزا به پیروزی برسد.

تهران سربلند_علی اکبر اسفندیاری: از سال ۱۳۷۷ با هجوم ورزش های رزمی خارجی خصوصا رشته های رینگی مثل کیک بوکسینگ تلاشم بر آن بود که با پایه ریزی رشته ای،بچه های کونگ فو بتوانند در سه راند مجزا به مبارزات آزاد بپردازند و از این طریق به لحاظ عصب عضلانی متبحر گردند.
وی در ادامه افزود:در سال ۱۴۰۱ با گستره تر شدن فعالیت هایمان از جمله برگزاری شش دوره آزمون،یک دوره مربیگری درجه ۳،یک دوره مربیگری درجه ۲ و همچنین یک دوره داوری اوسیما در دو بخش آقایان و بانوان توانستیم به عنوان برترین سبک در استان تهران انتخاب شویم.

 

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاه کاربران (4 دیدگاه)

  1. استاد اسفندیاری و سر کار خانم معدنی از اولین اساتیدی بودن که این حقیر در خدمت ایشان بودم و بسی جای خوشحالی و خشنودی بوده و هست امیدوارم ایشان و سبک تک رزم در بالاترین جایگاه ورزشی کشور ببینم

  2. استاد اسفندیاری ، امیدوارم پیشرفتتان روز به روز بیشتر شود و در زندگی شخصی و کاری به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنید.

  3. با سلام من از شاگردان ۲۵ سال پیش استاد اسفندیاری هستم در باشگاه گلها و مدرسه نیما یوشیج هستم واقعا استاد خوبی بودن ، خوشحالم که از طریق سایت شما تونستم دوباره ایشون رو ببینم

دیدگاهتان را بنویسید