مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

اعلان جنگ امریکا و هم پیمانانش علیه عدالت محوری IBA

صفحه اصلی > اسلایدر ویژه و بوکس : اعلان جنگ امریکا و هم پیمانانش علیه عدالت محوری IBA
اعلان جنگ امریکا و هم پیمانانش علیه عدالت محوری IBA

اعلان جنگ امریکا و هم پیمانانش علیه عدالت محوری IBA

اجازه IBA به ورزش کاران روس برای شرکت در مسابقات/اعتراض امریکا و دوستانش/بایکوت مسابقات جهانی تاشکند از سوی گروه امریکا و در نهایت شکست پروژه بایکوت با نام نویسی بیش از ۱۰۰ کشور برای شرکت در قهرمانی جهان ۲۰۲۳.حال گروه آمریکا پس از شکست پروژه بایکوت دست به عمل جدیدی زده:تشکیل سازمانی موازی با IBA در راست گرفتن مشروعیت از IBA  و جایگزین شدن سازمان خود ساخته به عنوان مرجع انتخاب برای المپیک.

تهران سربلند _ در مجموعه خبر هایی در تهران سربلند ایجاد تنش میان IBA و امریکا و دنباله روهای آن را بشکل کامل پوشش دادیم:اجازه IBA به ورزش کاران روس برای شرکت در مسابقات/اعتراض امریکا و دوستانش/بایکوت مسابقات جهانی تاشکند از سوی گروه امریکا و در نهایت شکست پروژه بایکوت با نام نویسی بیش از ۱۰۰ کشور برای شرکت در قهرمانی جهان ۲۰۲۳.حال گروه آمریکا پس از شکست پروژه بایکوت دست به عمل جدیدی زده:تشکیل سازمانی موازی با IBA در راست گرفتن مشروعیت از IBA  و جایگزین شدن سازمان خود ساخته به عنوان مرجع انتخاب برای المپیک.

در واکنش ایبا بیانیه ای صادر کرد که می خوانید:به دنبال اعلام سازمان بین‌المللی بوکس کشورهای شورشی که بنا به گزارش‌ها در سوئیس تأسیس شد، انجمن بین‌المللی بوکس (IBA) مجموعه‌ای از اقدامات را برای محافظت از خودمختاری خود به عنوان تنها نهاد رسمی حاکم در سراسر جهان و خانه جهانی بوکس آغاز می کند.این اقدامات به منظور ارائه شفافیت کامل به تمام 204 فدراسیون ملی و کنفدراسیون های آنها است که این سازمان جعلی برای تهدید آشکار فدراسیون ها و ورزشکاران ما طراحی شده است.

اعلامیه این گروه برای IBA تعجب آور نیست و چرا که دوباره با لفاظی،تلاش شده است تا تفرقه بیندازند و رئیس شوتد.در حال حاضر واحد صداقت مستقل بوکس (BIIU) به دلیل نقض قوانین انضباطی و اخلاقی IBA به بررسی این تشکل پرداخته، به شکل ویژه بر کمپین “تحریک برای بایکوت مسابقات جهانی”متمرکز گشته است.پیش از شروع تحقیقات BIIU، استیو هارتلی، رئیس بوکس نیوزلند به رادیو نیوزلند گفت که “این فضا را تماشا کند” وقتی از یک مقام رسمی جدید حاکم بر بوکس برای جانشینی IBA پرسیده شد. او ادامه داد: اتفاقات زیادی در حال رخ دادن است و خیلی سریع بعد از قهرمانی جهان زنان اتفاق خواهد افتاد و «بزرگترین موضوع این است که IOC بیانیه‌ای تاکید می‌کند. آن‌ها باید خیلی زود یک بیانیه بدهند… آنها ما را تشویق کرده‌اند تا هر کاری را که می توانیم،انجام دهیم و به ما توصیه کرده‌اند، اما می‌توانند بیشتر کمک کنند.جورج یرولیمپوس، دبیر کل و مدیر عامل IBA، در صحبت در این مورد بیان کرد: «توصیه‌ای که آقای هارتلی از آن صحبت می‌کرد، با ایجاد سازمان بین‌المللی بوکس شورشی ها همراه شد، حتی اگر شکاف آشکاری بین کشورهایی که از آن حمایت می‌کنند و آنها وجود دارد. ورزشکاران این موضوع در مسابقات جهانی بوکس زنان در دهلی نو مشاهده شد، جایی که شاهد رکوردهای شرکت کننده و ورزشکاران کشورهای تحریم کننده از جمله تیم نیوزلند بودیم. این تقسیم‌بندی به درستی ادامه دارد، زیرا ورزشکاران منافع خود را در اولویت قرار می‌دهند، زیرا مشخص است که برخی از فدراسیون‌های ملی بدون توجه به درد و رنجی که برای ورزشکاران ایجاد می‌کند، بیشتر علاقه‌مند به خدمت به خودشان هستند.»
آقای یرولیمپوس ادامه داد: «در نهایت، نهادهای حکومتی سرکش جهان و کودتاهای سازماندهی شده چیز جدیدی برای ورزش نیستند، و مانند هر سازمانی که به خوبی اداره می شود، مکانیسم هایی برای محافظت از سازمان، اعضای آن و در نهایت موجودیت آن وجود دارد. ورزشکاران. با این حال، غیرقابل قبول است که اصلاحات بیشماری که توسط IBA انجام شده است، ناشناخته بماند، و مسیر به رسمیت شناختن المپیک ما چیزی جز یک بن بست از پیش تعیین شده نبود. برای کسانی که در ایجاد سازمان بین المللی بوکس شورش گران و کشورهایی که مدعی عضویت در آن هستند، شکی نیست که IBA حقوق خود را برای مطالبه خسارت از هر شخصی که به فعالیت ها و شهرت IBA لطمه می زند محفوظ خواهد داشت. یا تلاش برای حذف IBA از خانواده المپیک.
چرا که هیچ دلیل دیگری برای ایجاد یک سازمان سرکش وجود ندارد، جز تلاش برای از بین بردن یکپارچگی انجمن بین المللی بوکس. IBA به شدت تلاش های افراد برای آسیب رساندن به گام های مهم IBA در سال های گذشته برای تضمین بهترین آینده ممکن بوکسورها را محکوم می کند. جاه طلبی های افراد هرگز به عنوان پایه ای محکم برای یک سازمان موفق عمل نمی کند و انگیزه های مخربی که منجر به ایجاد این سازمان سرکش شده است. و ما در مقابل آن تمام قد می ایستیم.”

 

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/کاراته، رزمی، بوکس، تکواندو، کونگ فو، پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید