مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

اما و اگرها و بالاخره سرمربی و مربیان نونهالان بوکس معرفی شدند!

صفحه اصلی > بوکس و ویژه جودو و بوکس : اما و اگرها و بالاخره سرمربی و مربیان نونهالان بوکس معرفی شدند!
اما و اگرها و بالاخره سرمربی و مربیان نونهالان بوکس معرفی شدند!

اما و اگرها و بالاخره سرمربی و مربیان نونهالان بوکس معرفی شدند!

سرمربی و مربیان تیم ملی بوکس نونهالان ایران منصوب شدند.

تهران سربلند _ سرمربی و مربیان تیم ملی بوکس نونهالان ایران منصوب شدند.  این در حالی بود که دو سر مربی در کنار رینگ بوکس چندی پیش در طی برگزاری مسابقات المپیاد بوکس استعداد های برتر کشور که در شهرستان رودهن به انجام شد، حضور داشتند.

بنا به دستور رئیس فدراسیون بوکس و پیشنهاد نائیب رئیس فدراسیون بوکس دو قهرمان باسابقه اسبق تیم ملی بوکس جهت رصد و بررسی مسابقات در کنار رینگ حاضر شدند، ناگفته نماند که رئیس فدراسیون بوکس در جلسات مکرر با سینا بلانش به ایشان اعلام کرده بود تا در سمت سرمربی تیم ملی بوکس نونهالان پس از اتمام مسابقات هدایت ملی تیم نونهالان را برعهده بگیرد.

در جلسه دیروز فدراسبون که با حضور رئیس فدراسیون نائیب رئیس و دبیر و رئیس کمیته استعداد یابی و مدیر تیم های ملی پایه به انجام رسید این انتصاب به شکل دیگری رقم خورد و اسفندیار محمدی به عنوان سرمربی و جلال شاملو به همراه سینا بلانش مربیان تیم ملی نونهالان شدند.

سینا بالانش از زمان فدراسیون حسین ثوری هدایت این تیم را بصورت متوالی به مدت ۱۵ ماه با صرف هزینه های شخصی و بخشی هم حمایت هیات بوکس گیلان به انجام رسانده شایان ذکر است که استخوان بندی اصلی تیم ملی نوجوانان امروز حاصل زحمات و خدمات شایسته این مربی توانمند است که در این حوزه فعالیت داشت امید است تا فدراسیون با تصمیمات اتخاذ شده امروز خود بتواند در شهر ریاض پایتخت کشور عربستان به نتیجه ای موثر و قابل قبول که همانا موفقیت تیم ملی بوکس نونهالان ایران است نائل آید.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

  1. باسلام ضمن عرض تبریک خدمت استاد اسفندیار خان و استاد اقا جلال عزیز؛ آرزوی توفیق روزافزون برای نونهالان بوکس ایران که همانا آینده سازان ورزش بوکس ایران هستند می نمایم

دیدگاهتان را بنویسید