مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

بازی های آسیایی هانگژو2022/حسین پور نقره ای تکواندو

صفحه اصلی > تکواندو و ویژه پروش اندام و تکواندو : بازی های آسیایی هانگژو2022/حسین پور نقره ای تکواندو
بازی های آسیایی هانگژو2022/حسین پور نقره ای تکواندو

بازی های آسیایی هانگژو2022/حسین پور نقره ای تکواندو

علیرضا حسین پور ملی پوش تکواندو کشورمان در بازی های آسیایی هانگژو موفق به کسب مدال نقره شد.

تهرن سربلند _ علیرضا حسین پور ملی پوش تکواندو کشورمان در وزن 63- کیلوگرم در بازی های آسیایی هانگژو، در دیدار فینال مقابل «بان لانگ» از تایلند قرار گرفت و با نتیجه 2 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

حسین پور در مرحله یک چهارم نهایی «لی» از کره جنوبی را در دو راند متوالی و با نتایج 16بر5 و 14 بر2 از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و مدال برنز خود را قطعی کرد. وی در دیدار نیمه نهایی «الهلوانی» از اردن دارنده نقره جهانی مکزیک و نقره و برنز رقابت های آسیایی را هم 2 بر صفر شکست داد و فینالیست شد. حریف حسین پور در فینال «بان لانگ» از تایلند دارنده نقره جهان در سال 2023 بود که نتیجه را به این تکواندوکار جوان واگذار کرد و به نشان نقره رسید.

در گروه بانوان، ناهید کیانی و نرگس میرنوراللهی در اوزان 53- و 57- کیلوگرم با واگذاری نتایج به حریفان خود از دور رقابت ها کنار رفتند. کیانی در دور نخست با قرعه استراحت رو به رو شد و پس از آن در مرحله  یک هشتم نهایی مقابل «چوتیکان» از تایلند با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. میرنوراللهی هم در همان دیدار اول خود مقابل کیم از کره  جنوبی نتیجه را در 2 راند واگذار کرد و خداحافظی زود هنگامی با مسابقات داشت.

لازم به ذکر است تا به اینجا در بخش مبارزه، مهدی حاجی موسایی و مبینا نعمت زاده روز گذشته 2 نشان نقره و برنز را از آن خود کردند.

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید