مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

بانوان بوکسور بزودی بر روی رینگ خواهند رفت/فونتانیا در راه ایران

صفحه اصلی > بوکس و ویژه جودو و بوکس : بانوان بوکسور بزودی بر روی رینگ خواهند رفت/فونتانیا در راه ایران
بانوان بوکسور بزودی بر روی رینگ خواهند رفت/فونتانیا در راه ایران

بانوان بوکسور بزودی بر روی رینگ خواهند رفت/فونتانیا در راه ایران

وعده ای که از پس سالها  تا کنون عملی نشده اما رئیس فدراسیون بوکس با جدیت بدنبال محقق نمودن ابن امر می باشد .

تهران سربلند _ آرزوی دیرینه دختران و بانوان این سرزمین که سالها بصورت خودجوش و پنهانی در همو جیم بدون هیچ مسابقه و یا تدریس فنون بوکس بصورت آکادمیک به تمرین پرداخته تا شاهد رسیدن به این مهم باشند دختران و بانوانی که حتما و قطعا خواهند توانست در مسابقات برون مرزی آسیائی، جهانی و المپیک بر سکوی افتخار ایستاده و پرچم سه رنگ این مرز و بوم را به احتزاز در آورند.
این روزها شنیده می‌شود که پس از تلاش‌های  رئیس فدراسیون بوکس  و موافقت و حمایت‌های مسؤولان وزارت ورزش و جوانان به زودی بانوان بوکس کشورمان با حجاب کامل می‌توانند در میادین بین‌المللی حضور داشته باشند.
طبق شنیده‌ها مسؤولان وزارت ورزش و جوانان چراغ سبز فعالیت بانوان به صورت رسمی را نشان داده‌اند و مجوز نهایی فعالیت بانوان در بوکس ایران نیز طی روزهای آینده صادر خواهد شد.
با این حساب باید منتظر بود که آیا برای حضور بانوان در المپیک پاریس بوکس ایران در بخش بانوان برنامه ای خواهد داشت یا خیر؟!
این روزها شاهدیم که یکی از مربی کوبایی به نام رینالدو فونتس با فدراسیون بوکس کشورمان به توافقات اولیه رسیده و این روزها در کنار تیم ملی بزرگسالان کشورمان حضور دارد.

ضمن اینکه مسؤولان فدراسیون بوکس کشورمان توافقاتی را نیز با یکی از مربیان سطح اول بوکس دنیا یعنی فونتانیا انجام داده است و او نیز با کوله‌باری از تجربه قرار است به زودی برای همکاری با بوکس ایران وارد تهران شد.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

  1. سلام مدیریت اینکار که بانوان بوکس اعاز کنن کی عهده دار هست والا اقایان نمیتونن جمع کنند اصلا فکر برای اینکار دارین مربیان واجد شرایط برای بانوان دارین با شرایط اخلاقی درست

دیدگاهتان را بنویسید