مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

عیسی گل محمدی: قطعا با برنامه ریزی سهمیه المپیک را خواهیم گرفت/ دو شانس کسب سهمیه در تایلند و ایتالیا باقی است

صفحه اصلی > بوکس و ویژه جودو و بوکس : عیسی گل محمدی: قطعا با برنامه ریزی سهمیه المپیک را خواهیم گرفت/ دو شانس کسب سهمیه در تایلند و ایتالیا باقی است
عیسی گل محمدی عضو هیات رئیسه فدراسیون بوکس گفت: بدنبال پشتوانه سازی با نام تیم ملی امید هستیم،در ایتالیا و تایلند سهمیه المپیک را کسب می کنیم.

عیسی گل محمدی: قطعا با برنامه ریزی سهمیه المپیک را خواهیم گرفت/ دو شانس کسب سهمیه در تایلند و ایتالیا باقی است

عیسی گل محمدی عضو هیات رئیسه فدراسیون بوکس گفت: بدنبال پشتوانه سازی با نام تیم ملی امید هستیم،در ایتالیا و تایلند سهمیه المپیک را کسب می کنیم.

تهران سربلند _ عیسی گل محمدی عضو هیات رئیسه فدراسیون بوکس گفت: فدراسیون با مشکلاتی که رئیس فدراسیون قبلی بوجود آورد که همه نطلع هستند فدراسیون بوکس با 6 الی7 میلیارد بدهی تحویل روح الله حسینی شد، تا این بدیهی ها صفر شد. بوکس تازه  نفس کشید و تکانی خورد و دکتر حسین رحمتی هم به عنوان مدیر تیم های ملی به فدراسیون اضافه شد. فعالیت خوبی در سطح کشور صورت گرفته بدنبال غربال برای تیم ملی هستیم و امیدوارم در ایتالیا و تایلند بتوانیم سهمیه المپیک را کسب کنیم.

رئیس هیات آذربایجان شرقی افزود: قطعا فدراسیون خروجی را خواهد گرفت برنامه فدراسیون روی پایه ها هست و سرمایه گذاری روی تیم های پایه است و با آمدن مربی کوبایی تیم ملی بزرگسالان برنامه های جدی را دنبال خواهیم کرد بدنبال پشتوانه سازی با نام تیم ملی امید هستیم در این راه با کمک مربی خوب کشورمان استکی در حال پیگیری است.

گل محمدی گفت: سعی کردم در آذربایجان شرقی از خودم یادگاری به جای بگذارم، پر افتخار ترین مربی لیگ در ایران هستم. در لیگ هم دوباره نام تیم ما را خواهید شنید.در آذربایجان شرقی بعد از ابطال مجمع موفق به کسب آرای مجمع بوکس شدم این زمان بوکس آذرایجان در رده 20 تا 30 بود الان آذربایجان شرقی کاملا متفاوت است، در 32 سال گذشته 17 مدال داشت با حضور بنده به همت مربیان و بعد از 17 ماه 33 مدال کشوری داشتیم برای اولین بار در 6 وزن از تیم اعزامی ایران دو ملی پوش از استان ما بود.

وی افزود: حق بچه هامون را می گیرم و قولی که می دهم انجام می دهم، در هر رده حداقل دو بوکسور در تیم ملی داریم، با مربیان و بازیکنان استانم مثل برادرم کسی بگوید رئیس ناراحت می شوم. چشم انداز بلندی برای آذربایجان داریم.

بوکس ایران به جایگاه واقعی خود نرسیده آرزوی دیدن بوکسور های ایران را در سکوی المپیک دارم.

 

 

شرح کامل این گفتگو را در گزارش تصویری ببینید.

 

انتهای پیام/

 

 

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

  1. درود و خداقوت جضور جناب گلمحمدی پر افتخار ترین مربی لیگ بوکس که حضور ایشون و برخی دیگر از چهره های شاخص
    در لیگ بوکس کشور باعث هرچه بیشتر دیده و رسانه ای شدن لیگ بوکس در نگاه علاقه مندان و ورزش دوستان میشه

دیدگاهتان را بنویسید