مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

بوکس/شاهرخ یعقوبی: کمی حمایت کنند در تمام تیم ها ملی 3 نماینده اسلامشهر را می بینید!

صفحه اصلی > بوکس و ویژه جودو و بوکس : بوکس/شاهرخ یعقوبی: کمی حمایت کنند در تمام تیم ها ملی 3 نماینده اسلامشهر را می بینید!
بوکس/شاهرخ یعقوبی: کمی حمایت کنند در تمام تیم ها ملی 3 نماینده اسلامشهر را می بینید!

بوکس/شاهرخ یعقوبی: کمی حمایت کنند در تمام تیم ها ملی 3 نماینده اسلامشهر را می بینید!

مربی و حامی بوکس اسلامشهر گفت: اگر کمی حمایت چاشنی تلاش های اصغر کریمی رئیس هیات بوکس منطقه شود در تمام تیم های ملی حداقل 3 نماینده داشته باشد.

تهران سربلند _ شاهرخ یعقوبی مربی و حامی بوکس اسلامشهر گفت: امروز بوکس در اسلامشهر این پتانسیل را دارد اگر کمی “حمایت” چاشنی تلاش های اصغر کریمی رئیس هیات بوکس منطقه شود در تمام تیم های ملی حداقل 3 نماینده داشته باشد.

رئیس اسبق کمیته پزشکی فدراسیون بوکس افزود: تنها محل تمرین بوکسور های این منطقه خانه بوکسی است که با اختلاف میان هیات والیبال و بوکس بر سر تصاحب آن همیشه با حاشیه فراوان روبرو بوده، علی فتحی دارنده مدال نقره همین چند روز اخیر در تیم های ملی در همین سالن کوچک تمرین می کرد!

دکتر یعقوبی تصریح کرد: با در نظر گرفتن جمعیت جوان منطقه باید عرض کنم با تلاشی که بعد از حضور اصغر کریمی بعنوان رئیس هیات بوکس اسلامشهر، چهره بوکس اسلامشهر تغییر کرد و شاهد بوکسورهای خوبی در سطح ملی از این منطقه هستیم از این جمله علاوه بر فتحی می توانم  از مهران علینژاد،طاها عبادی فر، برادران مسی در نوجوانان، مسلم فتح الهی و…

وی ادامه داد: جمعیت جوانی داریم اما یک نکته را نباید فراموش کنیم و آن هم شرایط مالی خانواده هاست که شاید نتوانند به کفایت هزینه ها را تامین کنند در خواست حمایت داردم برای بوکس این منطقه، شرکت هایی هستند مثل میهن حمایت می کنند اما در حقیقت شناخت کافی از بوکس اسلامشهر ندارند و خرده هم نمی شود گرفت فکر می کنم بوکسور های منطقه دیگری فعالیت می کنند.

یعقوبی از ضعف رسانه ای بوکس گفت و افزود: دیده نشدن سبب تضعیف بوکس شده است و اسپانسر ها کمتر به لیگ بوکس روی می آورند، اسلامشهر میزبان المپیاد بوکس بود با نظم بسیار خوبی برگزار شد که البته ظاهرا هنوز هم هزینه های آن پرداخت نشده است، انقدر فشار روی کریمی هست که می گوید خستگی روحی زیادی دارد و می خواهدبرود البته به حرمت محبت بچه های بوکس کما کان فعال هستند.

وی در ادامه گفت: مشکل معیشتی بچه های بوکس معضل این رشته است بوکسور ها کم توقع هستند!

شرح کامل این گفتگو را در گزارش تصویری ببینید.

 

انتهای پیام/

 

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید