مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

کاراته/هومن زرگری: تمهیدات مربیان شاید زود بازده نباشد/آینده درخشان کاراته خواهد بود

صفحه اصلی > کاراته : کاراته/هومن زرگری: تمهیدات مربیان شاید زود بازده نباشد/آینده درخشان کاراته خواهد بود
کاراته/هومن زرگری: تمهیدات مربیان شاید زود بازده نباشد/آینده درخشان کاراته خواهد بود

کاراته/هومن زرگری: تمهیدات مربیان شاید زود بازده نباشد/آینده درخشان کاراته خواهد بود

دبیر کمیته مربیان کاراته در خصوص برنامه های در دست اقدام گفت: فعالیت های کمیته مربیان نیاز به زیر ساخت دارد و اینطور نیست که فردا شاهد تحولات عظیم باشیم.

تهران سربلند _ هومن زرگری دبیر کمیته مربیان کاراته در خصوص برنامه های در دست اقدام گفت: فعالیت های کمیته مربیان نیاز به زیر ساخت دارد و اینطور نیست که فردا شاهد تحولات عظیم باشیم، از این جمله به کارت مربیگری باید اشاره کنم که در اساسنامه و دستور العمل وزارت ورزش به صراحت کارت و گواهینامه مربیگری آمده است البته گواهینامه مربیگری هیچ زمان باطل نمی شود.

کارت مربیگری اعتبار سه ساله دارد و مربیان موظف به طی ساعات باز آموزی در طی دوره هستند، ساعت های بازآموزی باید به تایید هیات های استانی برسد.

وی افزود: کمیته مربیان با ریاست رشید خدابخش، شورای مدرسین را تشکیل داد و این شورا سرفصل های آموزش را برای دوره های عملی و تیوری تعیین می کند و چهره های شاخص در این شورا حضور دارند.

زرگری در خصوص خود اظهاری مدرسین ادامه داد: ضمن تشکر از زحمات دکتر گرشاسبی، در سنوات گذشته  متاسفانه از 15 استان مدرسی به فدراسیون معرفی نشده و معیار انتخاب مدرسان نیز مشخص نشده بود. جدولی با معیار های مشخص تعریف شد تا مدرسان به صورت خود اظهاری به فدراسیون معرفی شوند بر اساس شاخص های تعریف شده دارندگان بیشترین امتیاز دعوت خواهند شد.

وی در پایان گفت: سمینار اولیه خود اظهاری در شهر اصفهان طی سه روز برگزار خواهد شد، گام هایی که برداشته می شود در آینده مربیان با علم و دانش روز خواهیم داشت.

شرح کامل این گفتگو را در گزارش تصویری ببینید.

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید