مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

جودو / روسیه و بلاروس هر دو خواهند بود

صفحه اصلی > جودو و ویژه جودو و بوکس : جودو / روسیه و بلاروس هر دو خواهند بود

جودو / روسیه و بلاروس هر دو خواهند بود

"با توجه به بن بست کنونی کمیته بین المللی المپیک و جنبش جهانی ورزش،در خصوص شرکت ورزشکاران روسیه و بلاروس در رویدادهای ورزشی بین المللی، فدراسیون بین المللی جودو همچنان به دفاع از اصل مهم و اساسی نبود تبعیض و بازی جوانمردانه ادامه می دهد.

تهران سربلند_”با توجه به بن بست کنونی کمیته بین المللی المپیک و جنبش جهانی ورزش،در خصوص شرکت ورزشکاران روسیه و بلاروس در رویدادهای ورزشی بین المللی، فدراسیون بین المللی جودو همچنان به دفاع از اصل مهم و اساسی نبود تبعیض و بازی جوانمردانه ادامه می دهد.
برنامه های جودو برای صلح ما بیش از 15 سال است که در نقاط مختلف جهان اجرا می شود،
ما روی صلح سرمایه گذاری می کنیم زیرا باور استوار ما این است که ورزش می تواند درگیری ها را حل کند و حتی آن را پایان دهد.
پذیرش دوباره ی جودوکاران روسیه و بلاروس در مسابقات بین المللی بر استدلال های غیرقابل انکار متکی است. اول از همه، یکی از ارکان اصلی منشور المپیک، مشارکت بدون تبعیض ورزشکاران است، بدون استثنا.
همچنین از ابتدا ورزشکاران جودوی روسیه و بلاروس،اولویتشان ورزش بوده است و به آن ادامه دادند و منتظر لحظه ای بودند که بتوانند به رقابت ها بازگردند.
ورزش همیشه مهم ترین بستر برای اتحاد، همبستگی و دوستی بوده و هست و خواهد بود. ورزش تنها پلی است که در این لحظه دشوار کنونی می‌توانند یک گفتگوی دوستانه را آغاز کند.
محکوم کردن ورزشکارانی که با حضور در ورزش آشکارا از صلح، دوستی و همبستگی با روحیه انسانیت حمایت می کنند، اقدامی بیش از حد و غیرقابل قبول می دانم و برای بازگشت جودو کاران آماده ایم.
IJF دوستی و اتحاد را تقویت می کند.”
ماریوس ویزر، رئیس فدراسیون جهانی جودو
انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید