مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

هم اکنون / زینال حسینی: تفاضل امتیاز فنی تکلیف قهرمان لیگ تکواندو را مشخص کرد

صفحه اصلی > تکواندو و ویژه پروش اندام و تکواندو : هم اکنون / زینال حسینی: تفاضل امتیاز فنی تکلیف قهرمان لیگ تکواندو را مشخص کرد
زینال حسینی: تفاضل امتیاز فنی تکلیف قهرمان لیگ تکواندو را مشخص کرد

هم اکنون / زینال حسینی: تفاضل امتیاز فنی تکلیف قهرمان لیگ تکواندو را مشخص کرد

زینال حسینی دبیر سازمان لیگ تکواندو گفت: تفاضل امتیاز فنی تکلیف قهرمان لیگ تکواندو را مشخص کرد.

تهران سربلند _ دبیر سازمان لیگ فدراسیون تکواندو گفت: سطح کیفی تیم‌ها به قدری بالا بود که تیم قهرمان به خاطر تفاضل امتیاز در جایگاه اول ایستاد.
زینال حسینی گفت: تغییرات لیگ و تقسیم بازیکنان به خاطرات شرایط خاص امسال در عین حال که باعث گله‌ی بعضی شد می‌تواند باعث پیشرفت شود.

 

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

  1. سلام و درود بر استاد بزرگ، دلسوز و گرانقدر
    الهم قو علی خدمتک جوارحی…
    سپاس خدای عز وجل را و تشکر و قدردانی ویژه از شما…
    نظر کارشناسی و مدیریت فنی شما بسیار صحیح، درخور و قابل توجه است. قطعاً این نشان از تخصص شما و سالها تجربه (فنی، مدیریتی، میدانی، باشگاه داری و برگزاری مسابقات و تورنمنت ها، لیگ و…) است. این حد از بالندگی فنی و تخصصی لیگ را به جامعه تکواندو و فدراسیون تکواندو که پای کار است، و مسئولين پیگیر که در تلاشند خدمتی ارزشمند نمایند، به مربیان و سرپرستان و بازیکنان زحمتکش و سختکوش، و داوران پردقت که همگی سرمایهوهای ما و افتخار جامعه ورزش ما هست تبریک می‌گوئیم و امید است که مدیریت و تجارب شایسته و فنی شما، الگویی ارزنده برای سایر مقاطع و فدراسیون ها مورد توجه و استفاده قرار گیرد. و از زحمات و تلاش های شما و همراهان قدردانی می شود.
    ضمن اینکه شایسته است همچنین از همه پیشکسوتان و مدیران سابق که تکواندو کشور را به این سطح از توانمندی‌ها و ظرفیت سازی رسانده و کمک کرده اند از آنها نیز تشکر و قدردانی میشود.
    امید است ان شاءالله این همه زحمات و تلاش ها و باعث خیر و برکت گردد و آینده ای روشن و پیش روی جوانان و فدراسیون و برای ورزش و جامعه باشد.
    با آرزوی توفیق و عاقبت بخیری
    اشکان عسکری قشقایی، تهران، ۶ بهمن ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید