مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

حسین زاده: تکواندو هم با مشکلات مالی اردو و اعزام ها مواجه است

صفحه اصلی > تکواندو و ویژه پروش اندام و تکواندو : حسین زاده: تکواندو هم با مشکلات مالی اردو و اعزام ها مواجه است
حسین زاده: تکواندو هم با مشکلات مالی اردو و اعزام ها مواجه است

حسین زاده: تکواندو هم با مشکلات مالی اردو و اعزام ها مواجه است

"حسین حسین زاده" عضو هیات رئیسه فدراسیون تکواندو گفت: تلاش خانواده تکواندو در کنار هدایت هادی ساعی در رسیدن به جایگاه واقعی تکواندو ایران ستودنی است، شاخصه موفقیت در مدیرت بحث مالی است و فشار تامین هزینه های اعزام هاو اردوهاست که بسیار کمر شکن هستند.

 

 

تهران سربلند _ رئیس هیات تکواندو خراسان رضوی گفت: به دوران طلایی پیش کرونا نزدیک هستیم، در گذشته سالانه 800 الی 900 برنامه اجرایی داشته ایم.در سال گذشته 680 برنامه اجرایی در کارنامه استان وجود دارد، یکی از غدقه های اصلی اصلی ما داشتن سالن اختصاصی بود به رغم این که خانه تکواندو استان که در مرحله اجرایی ساخت تا 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بودجه اتمام آن تامین شده است، توانستیم سالنی اختصاصی برای استان در اختیار بگیریم.

“حسین حسین زاده” عضو هیات رئیسه فدراسیون تکواندو گفت: تلاش خانواده تکواندو در کنار هدایت هادی ساعی در رسیدن به جایگاه واقعی تکواندو ایران ستودنی است، شاخصه موفقیت در مدیریت بحث مالی است و فشار تامین هزینه های اعزام و اردوهاست که بسیار کمر شکن هستند.

دبیر اسبق فدراسیون تکواندو گفت: 15 تیم برای حضور در لیگ برتر و دسته یک اعلام آمادگی کرده اند و 8 تیم در کیوروگی خواهیم داشت.دعوت 4 نوجوان و 5 نونهال به انتخابی تیم ملی اتفاق و فرصت خوبی برای سنین پایه استان است.

 

شرح کامل این گفتگو را در گزارش تصویری ببینید.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/کاراته، رزمی، بوکس، تکواندو، کونگ فو، پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید