مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

پایان کار پومسه روهای دانشجو با 4 مدال برنز

صفحه اصلی > تکواندو و ویژه پروش اندام و تکواندو : پایان کار پومسه روهای دانشجو با 4 مدال برنز
پایان کار پومسه روهای دانشجو با 4 مدال برنز

پایان کار پومسه روهای دانشجو با 4 مدال برنز

تیم ملی پومسه دانشجویان ایران با کسب 4 مدال برنز در 2 بخش انفرادی و تیمی به کار خود در سی و یکمین دوره یونیورسیاد جهانی پایان داد.

تهران سربلند _ این دوره از بازی ها از روز شنبه هفتم مردادماه به میزبانی چین در شهر چنگدو آغاز شد که تیم ملی پومسه ایران در پایان 2 روز تلاش خود موفق به کسب 2 مدال برنز در بخش انفرادی و 2 مدال برنز در بخش تیمی شد.

در فینال پومسه تیمی 3 نفره، تیم ملی مردان ایران با ترکیب رضا جلالی فر، مرتضی زنده دل و علی موسی نیا و کسب ۶.۷۳۰ امتیاز به همراه ویتنام به نشان برنز مشترک دست پیدا کرد. در این بخش کره جنوبی و چین مدال های طلا و نقره را کسب کردند.

در گروه بانوان نیز تیم ملی دانشجویان، متشکل از یاسمن لیموچی، ریحانه عمرانی مقدم و مبینا شریفی ماهر در فینال با ثبت امتیاز 6.530 بعد از تیم‌های کره جنوبی، چین به همراه ویتنام نشان برنز را به خود اختصاص داد.

در تیمی 2 نفره نیز تیم ایران با 6.540 امتیاز به عنوان ششمی در فینال رقابت ها رسید و نتوانست مدالی کسب کند. روز گذشته نیز یاسمن لیموچی و مرتضی زنده دل در بخش انفرادی جوانان موفق به کسب نشان 2 برنز شدند.

هدایت تیم ملی پومسه دانشجویان در گروه بانوان برعهده بهاره قادریان است و در گروه آقایان نیز حسین موسی نیا سرمربی خواهد بود.

رقابت های کیوروگی نیز از فردا دوشنبه نهم مرداد ماه پیگیری می شود.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/کاراته، رزمی، بوکس، تکواندو، کونگ فو، پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید