مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

دیدار نماینده گرگان با رضا زندی سرپرست فدراسیون سوارکاری

صفحه اصلی > خط ورزش و ویژه انجمن خط ورزش : دیدار نماینده گرگان با رضا زندی سرپرست فدراسیون سوارکاری
دیدار نماینده گرگان با رضا زندی سرپرست فدراسیون سوارکاری

دیدار نماینده گرگان با رضا زندی سرپرست فدراسیون سوارکاری

نماینده مردم گرگان وآق قلا در مجلس شورای اسلامی با رضا زندی سرپرست فدراسیون سوارکاری دیدار کرد.

تهران سربلند _ عصر امروز غلامرضا منتظری با حضور در محل فدراسیون سوارکاری با رضا زندی دیدارو درخصوص برنامه های توسعه ای فدراسیون در استان گلستان به ویژه  شهرستان آق قلا  به بحث وتبادل نظر پرداختند.

در این نشست رضا زندی  با بیان این مطلب که نگاه فدراسیون، تدوین برنامه با تکیه برآمایش سرزمین  و اجرای آنها در سراسر کشور است، اظهار داشت: تلاش ما این است جایگاه  استان‌های صاحب نام در حوزه سوارکاری را  ارتقا  داده و در سایر استان‌ها نیز با شناسایی ظرفیت ها بستر رشد را مهیا کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش این نکته را متذکر شد که کارهای زیادی برای انجام دادن در دو حوزه ملی و بین المللی داریم ، بنابراین  از علاقمندی و دانش نسل جوان و تجربه پیشکسوتان  برای سرعت بخشیدن به اجرای برنامه های مان بهره گرفته ایم .

سرپرست فدراسیون سوارکاری  جوانگرایی، استفاده از تولیدات داخلی با کمک حوزه های دانش بنیان با هدف صرفه جویی اقتصادی  را از اصول اجرایی این فدراسیون اعلام کرد و اطهار داشت: اقداماتی در این فدراسیون برای نخستین بار با کمک جوانان اندیشمند کشورمان صورت گرفته که به زودی از آنها رونمایی خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به برنامه های حمایتی فدراسیون در جهت حفظ و گسترش نژاد اسب ایرانی اشاره کرد و یادآور شد: در این راستا تلاش کرده ایم با کمک حوزه هایی تخصصی اسب‌های ایرانی را با نژادهای مختلف حفظ و زمینه افزایش آنها را مهیا کنیم .

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/کاراته، رزمی، بوکس، تکواندو، کونگ فو، پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید