مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

ذوالقدر : قهرمانی باشگاهای جهان را برای اولین بار برگزار خواهیم کرد

صفحه اصلی > رزمی : ذوالقدر : قهرمانی باشگاهای جهان را برای اولین بار برگزار خواهیم کرد
ذوالقدر : قهرمانی باشگاهای جهان را برای اولین بار برگزار خواهیم کرد

ذوالقدر : قهرمانی باشگاهای جهان را برای اولین بار برگزار خواهیم کرد

رییس سبک کیک بوکسینگ سازمان IMAO کشور گفت: در سال جاری مسابقات قهرمانی باشگاههای جهان را برای اولین بار برگزار خواهیم کرد

تهران سربلند_ مهدی ذوالقدر رییس سبک کیک بوکسینگ سازمان IMAO اظهار داشت: تمام تلاشم در این چند سال بر تقویت توانمندی ها و دانش خودم در مقطع دکترای تربیت بدنی گرایش مدیریت ورزشی به کار گرفتم تا بتوانیم این سبک را توسعه دهیم.

وی افزود : با سرمایه گذاری در مجموعه ورزشی کارگران تهران سعی کردیم زیر ساخت مناسبی برای توسعه این ورزش و سایر ورزشهای رزمی فراهم کنیم. به جرات می توان گفت که شرایطی را که در این مجموعه فراهم کردیم در کشور کم نظیر خواهد بود.

ذوالقدر در خصوص برنامه های سبک خود در سال آینده اشاره کرد: با برگزاری موفق مسابقات بین المللی سال گذشته، انگیزه مضاعف به وجود آمد که در سال جدید بسیار پر بار و با قدرت عمل کنیم. همچنین برنامه ریزی وسیعی برای سال جاری خواهیم داشت که مسابقات کشوری برگزاری کلاسهای دان و داوری، کلاسهای آموزشی، مباحث گردشگری و همچنین مسابقات استانی و قهرمانی کشور را در بر خواهد داشت .
ذوالقدر نوید برگزاری معتبرترین رویداد کیک بوکسینگ IMAO در سال جدید را داد و در این باره تصریح کرد: برای اولین بار در کشور مسابقات قهرمانی باشگاههای جهان را در شهریور ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهیم کرد ، در پایان سال هم اعزام برون مرزی برای تیم منتخب IMAO را در دستور کار داریم.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/کاراته، رزمی، بوکس، تکواندو، کونگ فو، پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید