مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

رحیم صالحی: بزودی از جوانه بیشتر خواهید شنید!

صفحه اصلی > تکواندو و ویژه پروش اندام و تکواندو : رحیم صالحی: بزودی از جوانه بیشتر خواهید شنید!
رحیم صالحی: بزودی از جوانه بیشتر خواهید شنید!

رحیم صالحی: بزودی از جوانه بیشتر خواهید شنید!

"رحیم صالحی" برترین مربی چندین دوره فدراسیون تکواندو گفت: پس از کرونا با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو و مسئولین شهری منطقه "جوانه" باز گشایی شد، بزودی از تیم های جوانه بیشتر خواهید شنید.

تهران سربلند _ رحیم صالحی گفت: به صورت رسمی از سال 1372 جوانه شروع کردیم البته 5 سال قبل هم با نام سینا فعالیت کردیم و در تمام رده های سنی در لیگ های مختلف حضور یافتیم، سالها تلاش کردیم قهرمانان خوبی به تیم های ملی تحویل دادیم که امروز همان قهرمانان در تیم های ملی به مربیگری می پردازند.

وی افزود: زمانی که بچه در زمین خوب ظاهر می شوند خستگی از تنم بیرون می رود به همه بچه ها گفتم، شما تلاش کنید من هم تجاربم را در اختیار شما می گذارم تا موفق شوید.

سرمربی دارنده کارنامه درخشان در لیگ های تکواندو ادامه داد: در دوران کرونا باشگاه تعطیل بود و پس از اعلام بازگشایی باشگاه ها با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون و مسئولین شهری دوباره باشگاه افتتاح شد، هرچند خیلی از بازیکنان یا از ورزش جدا شدن یا به رشته های دیگری پرداختند.در این یک سال هنرجویان خوبی گرد هم آمده اند و قطعا در آینده بیشتر از باشگاه جوانه خواهید شنید.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید