مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

باشگاه جوانه کارگاه قهرمان سازی/اینجا از هیچ افتخار می سازند!

صفحه اصلی > تکواندو و ویژه اموزش : باشگاه جوانه کارگاه قهرمان سازی/اینجا از هیچ افتخار می سازند!
باشگاه جوانه کارگاه قهرمان سازی/اینجا از هیچ افتخار می سازند!

باشگاه جوانه کارگاه قهرمان سازی/اینجا از هیچ افتخار می سازند!

باشگاه جوانه از سال 1372 متولد شد تا بتواند در سایه همت و ممارست برای تکواندو ایران تاریخ ساز شود، رحیم صالحی از قهرمانان اسبق تکواندو ایران در میادین مختلف بین المللی و جهانی بدنبال تحقق  اندیشه ای بود تا از آرزوهایش خاطره بسازد.

تهران سربلند _ باشگاه جوانه از سال 1372 متولد شد تا بتواند در سایه همت و ممارست برای تکواندو ایران تاریخ ساز شود، رحیم صالحی از قهرمانان اسبق تکواندو ایران در میادین مختلف بین المللی و جهانی بدنبال تحقق  اندیشه ای بود تا از آرزوهایش خاطره بسازد.

تحقق حضور شاگردانش بر سکوهای قهرمانی و اهتزاز پرچم ایران بر بلندای افتخارات جهانی او را واداشت برای رسیدن به این مهم پایه گذار ماوایی برای قهرمانی باشد، به همین منظور باشگاه جوانه تاسیس شد،در کنار تمام محدویت ها راه هموار قهرمانی فراهم شد تا انچه به عنوان سالها تجربه در کوله بار این مربی صاحب نام بود در اختیار جوانان قرار گیرد.

در این راه صالحی تلاش کرد تا از سنین پایه به کشف استعدادها بپردازد و در سایه آموزش صحیح و به روز تکواندو مسیری فراهم سازد تا تیم های باشگاه “جوانه” سکوهای نخست لیگ های تکواندو را در تمام رده های سنی دختران و پسران در ادوار مختلف به تسخیر خود درآورد و در نهایت قهرمانان جوانه در فراسوی مرزها سربلند ظاهر شوند.

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید