مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

رضا اسحاقی: اخلاق را فراموش نکنیم/ ورزش رزمی کمتر از رشته های اولویت دار نیست!

صفحه اصلی > رزمی و ویژه رزمی و ووشو : رضا اسحاقی: اخلاق را فراموش نکنیم/ ورزش رزمی کمتر از رشته های اولویت دار نیست!
رضا اسحاقی: اخلاق را فراموش نکنیم/ ورزش رزمی کمتر از رشته های اولویت دار نیست!

رضا اسحاقی: اخلاق را فراموش نکنیم/ ورزش رزمی کمتر از رشته های اولویت دار نیست!

رضا اسحاقی گفت: در ورزش های رزمی بابت تامین بیمه ورزشکاران را در نظر داشته باشیم. این درسته اولویت ورزش ها فرق می کند اما اگر بر اساس سهم مدال آوری هم ببینیم ورزش های رزمی جایگاه خوبی دارد.

تهران سربلند _ رضا اسحاقی قهرمان اسبق جهان گفت: در رشته ای مختلف فعالیت کردم کیک بوکسینگ و موی تای را به عووان رشته خاص فعالیت می کنم، در خدمت استاد علی رضا نوری، استاد مهین ترابی و… این فعالیت با مربیگری ادامه یافته و البته به شکل قدیم به کلاس داری مشغول نیستم.

مربی با سابقه گفت: در عرصه ورزش نبود و کم بود و حتی دیده نشدن نیروهای مدیریتی متخصص را می توان بعنوان معضل ورزش های رزمی در نظر گرفت، نگاهی هم به موضوعات اقتصادی باید داشت در حقیقت هیچ برنامه سالانه ای را بدون در نظر گرفت بودجه نمی توان تنظیم کرد.

وی افزود: سلامت جسمی و پویا امور کلی زندگی بسیار موثر است، سرلوحه مکتب ورزش های رزمی اخلاق و احترام است در کنار تمام موضوعات ورزشی این اخلاق و احترام است که باید در نظر گرفتحتی به وسایل ورزشی!   اگر یک بار دیگر به گذشته برگردم .

ارزش و بهایی که به کار های فرهنگی و ورزشی باید داده می شد، داده نشده است، مشکلات مالی برای مربیان وجود دارد،صندوق های تامین ورزشکاران را فعالتر کنیم در ورزش های رزمی بابت تامین بیمه ورزشکاران را در نظر داشته باشیم. این درسته اولویت ورزش ها فرق می کند اما اگر بر اساس سهم مدال آوری هم ببینیم ورزش های رزمی جایگاه خوبی دارد.

شورای پیشکسوتان می تواند در جذب اسپانسر مور باشد.

 

شرح کامل این گفتگو را در گزارش تصویری ببینید.

 

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید