مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

فاطمه بغلانی پور: روزی را ببینیم که هنرجویانمان به حق و حقوقشان برسند!/نامه ای به خدا جوابش را گرفت

صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده و کاراته و ویژه کاراته و کونکفو : فاطمه بغلانی پور: روزی را ببینیم که هنرجویانمان به حق و حقوقشان برسند!/نامه ای به خدا جوابش را گرفت
فاطمه بغلانی پور: روزی را ببینیم که هنرجویانمان به حق و حقوقشان برسند!/نامه ای به خدا جوابش را گرفت

فاطمه بغلانی پور: روزی را ببینیم که هنرجویانمان به حق و حقوقشان برسند!/نامه ای به خدا جوابش را گرفت

تهران سربلند _ “فاطمه بغلانی پور” سرمربی تیم های ملی کاراته گفت: 20ساله به مربیگری می پردازم، کاراته را نزد استادانم خانم ها سهیلا فاضلی و شفیعی شروع کردم و قدردان  این عزیران هستم، هرگز ملی پوش نبودم و لی این قول را به خودم دادم شاگردانی داشته باشم در تیم های ملی برای کشورم مدال آوری کنند.

وی افزود: روزی رسید که دخترانم را دوست داشتم در لیگ و مسابقات شرکت کنند، اینجا بود که پای حامی مالی به باشگاهمان باز شد ( تهران سربلند؛ توصیه می شود حتماگزارش تصویری راببیند) اولین قهرمانم نفیسه گلشنی در مسابقات مدارس اول شد، ناراحت بودم که نمی توانم کاری برای دختران کنم این شد که …

بغلانی پور افزود:کاتا رادوست دارم اما خودم کومیته کا بودم، کاتا واقعا مظلومه، شرایط کومیته کا ها را ندارد به نظرمن اعتبار کاراته، کاتا هست. برای اولین بار فاطمه صادقی بعد از 50 سال فینالیست می شود، هستند دخترانی که با کمترین امکانات بهترین نتایج را می گیرند. نیاز به هم اندیشی هست ورزشی و خارج از ورزش بتوانیم حمایت بگیریم این نیاز امروز کاتاست.

لیگ داخلی کاتا برگزار نمی شود،لیگ کومیته داریم اما برای کاتا خیر این عامل بسیار مهمی در پیشرفت بچه هاست، کارشناسانی باشند کمک کنند جذب اسپانسر کنیم.بر اساس بخشنامه فدراسیون جهانی ورزشکاران با ید در لیگ های مختلف شرکت و رنک داشته باشند، برای حضور در لیگ های جهانی نیاز به اسپانسر هست.

وی ادامه داد: سالن مخصوص تمرین و نیاز های اولیه دختران کاتا رو را باید تامین کنیم، سالن مناسبی در اختیار نداریم البته این سالن پر از دختران بانگیزه است 7 ملی پوش در این سالن تمرین می کنند اما امکانات لازم که حداقل آن تاتامی است نداریم ای کاش می شد ببینید شرایط سالن!

بغلانی پور در پایان گفت: امیدوارم روزی برسد که هیچ مربی ای دغدغه بازیکنانش را نداشته باشد، دلشوره این رانداشته باشد که آن بچه بگوید هی آینده ای در ورزش حرفه ای ندارم،ورزشکار به همه حق و حقوق شان برسند.

 

شرح کامل این گفتگو را در گزارش تصویری ببنید.

 

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید