مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

رضا شهرانی:ایجاد روحیه و افزایش امید در جامعه ضرورت دارد/کونگ فو در استان سیر صعودی گرفته

صفحه اصلی > کونگفو و ویژه کاراته و کونکفو : رضا شهرانی:ایجاد روحیه و افزایش امید در جامعه ضرورت دارد/کونگ فو در استان سیر صعودی گرفته
رضا شهرانی:ایجاد روحیه و افزایش امید در جامعه ضرورت دارد/کونگ فو در استان سیر صعودی گرفته

رضا شهرانی:ایجاد روحیه و افزایش امید در جامعه ضرورت دارد/کونگ فو در استان سیر صعودی گرفته

رضا شهرانی رئیس هیات کونگ فو چهار محال و بختیاری گفت: نکته مهم دادن روحیه و نشاط در جامعه است، همانطور که مقام معظم رهبری امسال را سال جهاد تبیین نامیدند،باید امید را به مردم هدیه بدهیم

تهران سربلند _ رضا شهرانی رئیس هیات کونگ فو چهار محال و بختیاری گفت: رشته کونگ فو در خانواده ما میراثی است و از پدر به ما رسیده است، از آمار نزدیک به صفر به 50 باشگاه فعال در استان 7 شهرستان فعال و حدود 20 هیات فعال تابعه زیر مجموعه هیات استان فعال هستند از جمله فعالیت های مهم امسال می توانیم به شرکت در تمام دوره های برگزار شده فدراسیون اشاره کنیم و در استان هم چند دوره مسابقه داشتیم.

وی افزود: تقریبا در اکثر اردو های تیم های ملی فدراسیون  نماینده استان حضور داشته و مدال آور هم بوده اند، در کل روند رو به رشدی در استان داشته ایم، ساکنین منطقه از روحیه سلحشور و میهن دوست هستند در دوران مختلف تاریخ از منطقه بختیاری رشادت های زیادی دیده شده است.

رشته چوب بازی بختیاری را در بخش رزم ایران باستان احیا شده است به استناد مدارک تاریخی در سطح کشور با در نظر گرفتن نو پا بودن فعال هستند و این برنامه مهمی بود که به نتیجه رسیده است.

شهردار سورشجان ادامه داد: سعی کردم بدور از تعصب و تعلق خاطر عمل کنیم در این شهر استعدادهای خوبی در ورزش رزمی وجود داشت و در حقیقت در آن زمان 5 نفر با توجه به آمار بیمه شدگان ورزش رزمی با توجه به دو سال سخت کرونا وجود داشت ، به لطف خدا و برنامه ریزی صورت پذیرفته امروز در شهر 15000نفری سورشجان به استناد آمار بیمه شدگان نزدیک به 800 ورزشکار در در 12 رشته و هر دو بخش بانوان و آقایان فعال هستند.

شهرانی گفت: جهانی فکر کردیم و منطقه ای نتیجه گرفتیم برای این مهم جلسات مختلف برگزار کردیم و به مهمترین عاملی که می تواند مشکلات شهری را در ابعاد مختلف برطرف کند پرداختیم و از ورزش در رفع مشکلات مختلف شهری بهره بردیم.

ریس هیات کونگ فو چهار محال و بختیاری گفت: در ورزش های رزمی بارها شاهد بودیم هنرجویانی که در ورزش های رزمی فعالیت می کردند در آینده به ورزش هی حرفه ای دیگر و پرداختند و موفق هم بودند، در هنر های رزمی به نوعی زیر ساخت قهرمانی پرورش می یابد.

شهرانی گفت: احترام درس اول هنر های رزمی است، نکته مهم دادن روحیه و نشاط در جامعه است، همانطور که مقام معظم رهبری امسال را سال جهاد تبیین نامیدند،باید امید را به مردم هدیه بدهیم، بسیاری از شبکه های معاند در تلاش هستند تا امید را از مردم بگیرند، ورزش بعنوان یک ابزار برای تزریق نشاط و شادابی و امید می تواند نقش به سزایی داشته باشد….

 

 

شرح کامل گفتگو را در گزارش تصویری ببیند.

 

 

انتهای پیام/

 

 

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید