مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

حجت صابری از رموز نین جوتسو می گوید

صفحه اصلی > نین جیتسو (نینجا) و ویژه انجمن خط ورزش : حجت صابری از رموز نین جوتسو می گوید
حجت صابری از رموز نین جوتسو می گوید

حجت صابری از رموز نین جوتسو می گوید

حجت صابری مربی نین جوتسو گفت: نین جوتسو هنر اصیل ژاپنی است و تواضع رکن اصلی این رشته است، خانواده اجازه دهند بچه ها براساس علاقمندی رشته خود را انتخاب کنند.

تهران سربلند _ حجت صابری مربی نین جوتسو گفت: مربیگری زا از 20 واندی سال قبل شروع کردم و 31 سال است رشته نین جوتسو، نینجا را فعالیت می کنم و زیمناستیک و دفاع شخصی را هم در کنار نین جوتسو و برای نین جوتسو فعالیت می کنم.تمیرینات نین جوتسو را در یکی از پارک ها دیدم و متوجه شدم ترکیبی از ورزش های رزمی است به همین دلیل این رشته را انتخاب کردم.

وی افزود: چندین باشگاه مختلف در کرج مشغول به تدریس هستم، در ورزش رزمی تصور این موضع در خانواده ها است که هنر رزمی فرزندانشان را خشن می کند البته این طور نیست، نین جوتسو هنر اصیل ژاپنی  است و تواضع رکن اصلی این رشته است.در بدو ورود هنر جو از خانوده ها می خواهم اجازه دهند بچه ها خودشان بر اساس علاقه رشته خود را انتخاب کنند، امروز شرایط به گونه ای است که خرید لوازم ورزشی شاید برای خانواده ها سخت باشد و در ضمن دوست دارم هنر جویانم سال های طولانی در کنارم باشند و البته شاگردان زیادی دارم که بعد از سالها، حالا با فرزندانشان در کلاس ها حضور پیدا می کنند.

صابری گفت: هدف از ورزش و هنر رزمی باید دلی کار کزد و در روند فعالیت باید از دو دلی عبور کنند و شک نکنند حاشیه ها باعث خروجشون از ورزش نمی شود، بررسی کنند و انتخابشان را ادامه دهنده تا به موفقیت برسند. شاید به مربی ربطی نداشته باشد اما کارنامه های هنرجویان و دانشجویانم را هم می بینم آنها را جزئی از خانواده خودم می دانم.

وی در پایان گفت: هدف از ورزش سلامتی و آرامش هست و در ورزش رزمی دفاع از خود را یاد می گیریم، نین جوتسو در ایران بیش از 29000 ورزشکار در سطح 28 استان کشور دارد و زیر نظر استاد بزرگ فرجی فعالیت می کند.

 

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید