مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

منوچهر مقصودی: رئیس باید نه گفتن را هم یاد بگیرد/با دایرة المعارف ناطق بوکس از اتاق چند متری تا سهمیه های المپیک

صفحه اصلی > اسلایدر ویژه و بوکس : منوچهر مقصودی: رئیس باید نه گفتن را هم یاد بگیرد/با دایرة المعارف ناطق بوکس از اتاق چند متری تا سهمیه های المپیک
منوچهر مقصودی:رئیس باید نه گفتن را یاد بگیر

منوچهر مقصودی: رئیس باید نه گفتن را هم یاد بگیرد/با دایرة المعارف ناطق بوکس از اتاق چند متری تا سهمیه های المپیک

منوچهر مقصودی نایب رئیس اسبق فدراسیون بوکس گفت: رئیس فدراسیون باید نه گفتن را یاد بگیرد، امیدوارم روح الله حسینی بتواند یک سهمیه المپیک بگیرد.

تهران سربلند _ منوچهر مقصودی دایرة المعارف ناطق بوکس گفت: در سال ۵۸ فدراسیون بوکس به مدت ده سال تعطیل شد، در سال ۶۷ به لطف مرحوم دکتر غفوری فر استارت آغاز فعالیت بوکس خورد و بواسطه فعالیت اقتصادی بنده در مترو به دکتر غفوری معرفی شدم و در خواست راه اندازی بوکس را مطرح کردم، در استدایوم آزادی و در دفتر ایشان گفتند بوکس را راه اندازی کنیم هزینه ای نمی توانیم بدهیم، به اتفاق آقایان؛ نهرودی،هویت دوست، محمود مساعدیان و حسن پاک اندام رفتیم سازمان تربیت بدنی و انجا با احمد ناطق نوری آشنا شدیم.
در گام اول برای راه اندازی بوکس یک اتاق کوچک در پشت سالن بوکس استارت فدراسیون بوکس خورد، در این زمان توانستیم در اولین بازی های هیروشمیا به مدال طلا رسیدیم، اولین المپیک بعد از انقلاب توانستیم ۶ بوکسور اعزام کنیم. در آسیا با آمدن کشورهای تازه استقلال یافته در آسیا مدال های بیشتری نسبت به قبل از اقلاب گرفتیم در المپیک آتلانتا ۴ بوکسور داشتیم، کم شانسی داشتیم و الا یک مدال داشتیم در پکن نیز سه نمای

نده بوکس ایران حضور داشتند.
در لندن هم سه نماینده داشتیم در تمام دورانی که عرض کردم سهمیه حضور در المپیک را داشتیم.

متاسفانه بعد از رفتن ناطق و جدا شن بنده نتوانستیم در المپیک حضور پیدا کنیم،مثلا المپیک یونان با یک سهمیه رفتند.
دکتر حسینی در مسابقات آسیایی ویتنام سه برد داشت و به قهرمان ازبک خورد و بازی را برد، او بوکس را خوب می شناسد، تحصیلات هم دارد نیاز مالی هم ندارد اماوعدم مدیریت دارد با ایشان هم صحبت کردم همهش بله هست و نه در وجودش نیست این میشه عدم مدیریت.
فکر می کنم یک مدیر هم باید بله را بلد باشد و هم نه گفتن و بدونه با مردم چگونه رفتار کند و چه کار بکند، البته نایب رئیس فدراسیون موسوی هست ایشان هم یکی از قهرمان خوب ماهستند و دانشمند دبیرشون که کارمند وزارت هست.
اگر دکتر حسینی یکمی همت کنه بتونه مشاور های خوبی داشته باشه البته روی نوجوانان و جوانان خوب کار می کنه این خیلی خوبه البته در سطح جهان قهرمانی در سنین پایه اهمیت چندانی نمی دهند، در این زمان وزارت المپیک آسیایی را دوست داشت مدال داشته باشید.

الان هم وزارت دوست دارد در المپیک سهمیه بیشتری داشته باشد به حسینی هم گفتم با آوردن مربی جبدید کاری نمتونید بکنید، همین امروز بابد قهرمان کشوری را برگزار کنید بهترین ها را انتخاب کنید و مربی خارجی کنار مربی ایرانی باشد چرا که مربی ایرانی به خوبی بچه ها را می شناسد.
در فدراسیون نیاز مالی ندارم ولی نیاز معنوی برایم تاثیر گذار است. ۲۶ سال مدیر تیم های ملی و نایب رئیس بودم با تمام وجود دوست دارم بوکس موفق باشه، اما بازه می گویم عدم مدیریت، مدیر باید جنم مدیریت داشته باشد و سختگیر باشد.
متاسفانه ورزش ایران بدون رسیگی نمی تونه خودش را نشان دهد.
بچه های بوکس ضعیف هستند، رسیدگی می خواهند، یه قهرمان جوانی اش را برای ورزش حرفه ای می گذارد، یه قهرمان باید حمایت شود.
حداقل قهرمانان شاهص را استخدام کنند، این کمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم، وزیر محترم در این خصوص کار کند.
بچه ها دلسرد هستند، خواهشم اینه که آقای روح الله حسینی به هر نحوی که شده بالاخره یک سهمیه المپیک داشته باشیم وزارت ورزش هم بوکس را حمایت کند یه سالن داشتیم نصف کردند سال آزادی را ساختیم دادند به کشتی این خوب نیست.

شرح کامل این گفتگو را در گزارش تصویری ببینید.

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید