مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

شاهین نجومی قهرمانی بی ادعا

صفحه اصلی > کیک بوکسینگ و ویژه رزمی و ووشو : شاهین نجومی قهرمانی بی ادعا
شاهین نجومی قهرمانی بی ادعا

شاهین نجومی قهرمانی بی ادعا

قهرمان حرفه ای کیک بوکسینگ آسیا و جهان گفت: بهترین خاصترین اتفاق زندگی حرفه ای من آشنایی و داشتن دوستان خوب و جذاب ، با کارکتر های خاص است.

تهران سربلند _ شاهین نجومی قهرمان ورزشهای رزمی حرفه ای اظهارداشت: بهترین رقابت من در بازی سازمان اینفیوژن ( یکی از بزرگترین سازمانهای کیک بوکسینگ) بود که در وزن خودم قهرمان شدم .
نجومی سطح انتظار خود از مسئولین ورزش کشور اینگونه بیان کرد: سطح انتظارات یک ورزشکار، داشتن برخورد با احترام و یک زندگی معقول بی دغدغه است.
وی در ادامه ضمن انتقاد از بی توجهی به پتانسیل قهرمان پروری ورزشکاران قهرمان افزود: یک ورزشکار حرفه ای می تواند قهرمان بسازد در صورتی که حمایت دولتی داشته باشد.برای قهرمان پروری باید امکانات در اختیار قهرمانان قرار داده شود.در حال حاضر قهرمانانی که حرف برای گفتن دارند در مکانهای محدود و باشگاههای کوچک فعالیت دارند.شاهین نجومی از مربیان خود به عنوان الگوی خود یاد کرد و اضافه کرد: علاوه بر بعد فنی این افراد، بعد اخلاقی ایشان با توجه به فعالیت های اجتماعی و انسان دوستانه ای که دارند برای من الگو هستند.
نجومی در پایان خطاب به ورزشکاران گفت: در انتخاب مربی بیش از هر چیزی باید دقت کرد تا علاوه بر بعد تکنیکی، مسیر قهرمانی را به درستی بتوانند پیدا کنند.

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید