مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

صعود تیم اعزام شده از ایران به دور دوم لیگ قاره ای مسکو/ نکاتی که از دید رسانه ها مخفی ماند!

صفحه اصلی > اسلایدر ویژه و جودو : صعود تیم اعزام شده از ایران به دور دوم لیگ قاره ای مسکو/ نکاتی که از دید رسانه ها مخفی ماند!
صعود تیم اعزام شده از ایران به دور دوم لیگ قاره ای مسکو

صعود تیم اعزام شده از ایران به دور دوم لیگ قاره ای مسکو/ نکاتی که از دید رسانه ها مخفی ماند!

مرحله نخست لیگ قاره ای جودو برگزار شد و تیم اعزامی کشورمان موفق شد که با دو شکست و دو پیروزی راهی مرحله بعد شود.

تهران سربلند_ لیگ قاره ای جودو با حضور تیم هایی از روسیه، بلاروس، قزاقستان، صربستان، تاجیکستان، هند و ایران برگزار گشت و مرحله دوم این مسابقات 6 می در مسکو برگزار می شود.در مرحله بعد قهرمانان باشگاه های ملی – یاوارا-نوا (سن پترزبورگ)، آخمت (گروزنی)، تپه سبز لوکوموتیو (نالچیک) و اورال-سیبری غربی (یکاترینبورگ)شرکت خواهند کرد.

نکته:نخست_بر اساس اطلاع رسانی سایت رسمی مسابقات این رویداد میان تیم های باشگاهی برگزار می شود و چهار تیم اصلی باشگاهی روسیه در مرحله بعد وارد مسابقات می شوند.دوم_در سایت رسمی مسابقات نام تیم اعزامی کشورمان:آکادمی ملی جودو ایران ثبت شده و نه تیم ملی ایران.سوم_تیم های کشور دیگر جز روسیه هم با نام های باشگاهی شان ثبت شده اند:آکادمی جودو مومبئی از هند یا حجی شریف از تاجیکستان یا ستاره سرخ صربستان.سوم_مرحله نخست با شش تیم باشگاهی غیر روسی و ۱۴ تیم روسی برگذار شده و نه ۲۰ تیم از کشور. در کل ۷ کشور تیم داشته اند.چهار_در عکس کار شده برای خبر فدراسیون بر پشت لباس یکی از جودو کاران نام صنعت مس دیده می شود و در دیگری نه و در پشت لباس مربی آی آر ایران.یعنی تیم اعزام شده از کشورمان لباس یک دست نداشت است؟؟؟

آقای آرش میر اسماعیلی رئیس محترم فدراسیون جودو  یا روابط عمومی این فدراسیون در صورت تمایل این فضا را در اختیار دارند تا نسبت به موضوعات مطروحه در صورت تمایل پاسخ دهند.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/کاراته، رزمی، بوکس، تکواندو، کونگ فو، پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید