مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

طراحی «گذرنامه» جدید ویژه اسب‌های ورزشی با حداکثر ضریب امنیتی

صفحه اصلی > خط ورزش : طراحی «گذرنامه» جدید ویژه اسب‌های ورزشی با حداکثر ضریب امنیتی
طراحی «گذرنامه» جدید ویژه اسب‌های ورزشی با حداکثر ضریب امنیتی

طراحی «گذرنامه» جدید ویژه اسب‌های ورزشی با حداکثر ضریب امنیتی

فدراسیون سوارکاری «گذرنامه» جدیدی ویژه اسب‌های ورزشی طراحی کرده که با حداکثر ضریب امنیتی، در برگیرنده کامل‌ترین اطلاعات مربوط به آنها می‌باشد و با استانداردهای روز دنیا برابری می کند.

تهران سربلند _ رامین شفیعی طراح و تنظیم کننده گذرنامه های جدید ویژه اسب های ورزشی در مورد ویژگی این گذرنامه ها و تفاوت آن با گذرنامه های قبلی توضیح داد.

وی با تاکید بر اینکه گذرنامه تنها مدرک اوراق هویت اسب به حساب می آید، گفت: بنابراین گذرنامه های صادر شده برای اسب ها و به ویژه اسب های ورزشی باید کامل به روز و کامل باشند این در حالی است که اطلاعات درج شده در گذرنامه های قبلی بسیار محدود بود و اصلا ویژگی آن به گونه ای نبود که بتوان اطلاعات بیشتری را وارد کرد.

شفیعی ادامه داد: گذرنامه های جدید طراحی شده اما دربرگیرنده کامل ترین و جزئی ترین اطلاعات مربوط به اسب هاست و در کل به روزترین، جامع ترین و در عین حال برخط ترین و دیجیتالی ترین گذرنامه ای است که می توان برای اسب طراحی کرد.

به گفته وی تمام اطلاعات مربوط به واکسن، آزمایش های انجام شده، داروهای درمانی، مسابقاتی که اسب صاحب گذرنامه در آن حضور داشته و …. در این گذرنامه ها درج می شود، همچنین صفحه ای هم به نام «نگاره ظاهری» در گذرنامه موردنظر طراحی شده که اطلاعات ظاهری مربوط به اسب را گزارش می دهد.

طراح و تنظیم کننده گذرنامه های جدید اسب های ورزشی تصریح کرد: در طراحی این گذرنامه تمام استانداردهای روز دنیا که در کشورهای پیشرفته در سوارکاری هم مورد توجه قرار می گیرد، لحاظ شده است. این گذرنامه ها جامع بوده و انتقاد و ایرادی به آن وارد نیست به ویژه اینکه از لحاظ امنیتی هم موارد لازم در نظر گرفته شده است.

طراحی «گذرنامه» جدید ویژه اسب‌های ورزشی با حداکثر ضریب امنیتی

وی در توضیح این موضوع گفت: هر صفحه گذرنامه های جدید بیش از ۱۰ لایه امنیتی دارد یعنی چیزی شبیه به گذرنامه های انسان؛ این نوع طراحی باعث می شود میزان تخلف در استفاده از اسب های ورزشی تقریبا به صفر برسد.

شفیعی خاطرنشان کرد: ایران جزو کشورهایی است که به خاطر مسائل مربوط به بیماری اسب امکان خروج اسب از کشور را ندارد و اتفاقا همین مسئله به ویژه به هنگام حضور سوارکاران ایران در رویدادهای بین المللی مشکل ساز می شود. برای حل این مشکل و برداشتن موانع، نیاز است که اطلاعات اسب ها را به صورت کامل و جامع در اختیار داشته باشیم و راه های تخلف و تقلب هایی که در گذشته وجود داشته را مسدود کنیم. بر همین اساس طراحی گذرنامه های استاندارد با ضریب امنیتی در دستور کار فدراسیون قرار گرفت.

به گزارش مهر قرار است طی روزهای آینده از گذرنامه های جدید طراحی شده برای اسب های ورزشی به صورت رسمی رونمایی شود.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید