مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

علی الماسی: دو طلا نقره ایران در هانگژو بنام زنجان ضرب شد

صفحه اصلی > ووشو و ویژه رزمی و ووشو : علی الماسی: دو طلا نقره ایران در هانگژو بنام زنجان ضرب شد
علی الماسی: دو طلا نقره ایران در هانگژو بنام زنجان ضرب شد

علی الماسی: دو طلا نقره ایران در هانگژو بنام زنجان ضرب شد

علی الماسی: دو طلا نقره ایران در هانگژو بنام زنجان ضرب شدعلی الماسی: دو طلا نقره ایران در هانگژو بنام زنجان ضرب شد

رئیس هیات ووشو زنجان گفت: در بازی های آسیای هانگژو درمیان 13 مدال طلا کاروان ایران یک مدال طلا و یک مدال نقره از میان 20 مدال نقره به نام استان زنجان ثبت شد.

تهران سربلند _ علی الماسی رئیس هیات ووشو زنجان گفت: در طی سه سال گذشته در زنجان با تلاش مجموعه ووشو استان توانستیم با نام زنجان بدرخشیم، در بازی های آسیای هانگژو درمیان 13 مدال طلا کاروان ایران یک مدال طلا و یک مدال نقره از میان 20 مدال نقره به نام استان زنجان ثبت شد.

وی افزود: ووشو زنجان توانسته در مسابقات آسیایی رده سنی پایه نیز ضمن کسب یک مدال طلا، عنوان پدیده مسابقات را برای ایران به ارمغان آورد. زنجان از مسابقات دانشجویان جهان در چین هم بی نصیب نماند و یک مدال طلا توسط تالو کار زنجانی بدست آمد.

الماسی ادامه داد: در سطح استان توانستیم روحیه مثبت اندیشی را بوجود آورده و با کاهش استرس مربیان سرعت قهرمان پروری را بالا برده و منتج به نتیجه خوب در داخل و خارج از مرزها شویم. دربخش نرم افزاری با برگزاری اردو ها و مسابقات تدارکاتی پیشواز رقابت های انتخابی تیم ملی می رویم تا سهمی در خور نام استان از اردو های تیم ملی داشته باشیم

وی ادامه داد: در بخش سخت افزاری بدنبال توسعه و گسترش آکادمی ووشو زنجان هستیم تا بتوانیم بهره بیشتری از این مجموعه به نفع ووشو استان ببریم.

الماسی در خاتمه تصریح کرد: موفقیت های ووشو استان در سایه حمایت های دلسوزانه مدیر کل ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون ووشو، همت و همدلی مربیان بدست آمده است.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید