مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

فرزادطباطبایی: زندگی بدون ورزش یعنی هیچ!/رسالتمان جذب حداکثری است

صفحه اصلی > کاراته و ویژه کاراته و کونکفو : فرزادطباطبایی: زندگی بدون ورزش یعنی هیچ!/رسالتمان جذب حداکثری است
فرزادطباطبایی: زندگی بدون ورزش یعنی هیچ!/رسالتمان جذب حداکثری است

فرزادطباطبایی: زندگی بدون ورزش یعنی هیچ!/رسالتمان جذب حداکثری است

دارنده دکترای تخصصی مدیریت ورزش گفت: باید انگیزه سازی در کوچکترین نهاد جامعه "خانواده" محقق شود. زندگی بدون ورزش یعنی هیچ!

تهران سربلند _ ” فرزاد طباطبایی” سرمربی تیم ملی کاتا کیوکوشین ناکامورا در جریان برگزاری همایش سالانه آکادمی شیهان طباطبایی گفت: هرساله یک یا دو بار همایش های آکادمی در سطح منطقه 6 و7 برگذار و از این رهگذر سعی داشته تا با جذب استعداد ها و پرورش آنان در میادین داخلی و بین المللی پرچم ایران را به اهتزاز در آورند.

دارنده دکترای تخصصی مدیریت ورزش ادامه داد: در راستای رسالت اصلی مربیان در جذب جوانان به سوی ورزش و سالم سازی اجتماع با استفاده از ابزار ورزش گام بر می داریم، نگاهی فراتر از نظر عدم تحرک در جامعه ای که بواسطه مشاغل مختلف و نوع تغذیه فعلی از حرکت فیزیک دور مانده اند موید این نکته است که برای رسیدن به سلامت در جامعه، رشد و توسعه ورزش را باید هدف قرار داد.

طباطبایی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در تمامی رشته ها ورزشی استعداد یابی باید فعال تر انجام شود، در صدد هستیم با برگزاری همایش ها درکنار حضور ورزشکاران، مسولین کشوری، خانواده ها و بعضا سفارت ها و …، انگیزه سازی در کوچکترین نهاد جامعه “خانواده” محقق شود. ورزش جسم و روح را می سازد، زندگی بدون ورزش یعنی هیچ!

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید