مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

فرهاد معابی: حال جودو نابینایان خوب نیست!/ مسئول انجمن پاسخگو باشد

صفحه اصلی > جودو : فرهاد معابی: حال جودو نابینایان خوب نیست!/ مسئول انجمن پاسخگو باشد
فرهاد معابی: حال جودو نابینایان خوب نیست!/ وزارت ورزش و کمیته پارالمپیک پاسخگو باشند

فرهاد معابی: حال جودو نابینایان خوب نیست!/ مسئول انجمن پاسخگو باشد

ادرار مختلف نابینایان گفت: حال جودوی نابینایان و کم بینایان اصلا خود نیست تیمی که ۸ سال موفق بوده الان تقریبا ناکام مانده است.

تهران سربلند ـ فرهاد معابی مربی ادوار مختلف جودو و جودو نابینایان گفت: حدود ۳۲ سال است که جودو کار می‌کنم و از باشگاه دخانیات رشته جدا را آغاز کردم، چندین مدال آسیایی دارم و ۸ سال ملی‌پوش جودو بودم، از سال ۸۱ تا ۹۱ مربی تیم ملی جوانان و بزرگسالان بودم ‌ در سال ۹۶ هم به مربیان کم  نابینایان پیوستم تا به امروز که خدمت شما هستم.

وی در خصوص نتایج پارالمپیک افزود: من در کنار تیم نبودم اما نتایج قابل قبولی هم دریافت نکردیم به رغم اینکه ما دو ورزشکار داشتیم که یک نقره داشتیم که مستحق مدال طلا بود البته به دلیل مشکلاتی که پیش از این داشتیم،پیش بینی ما قبل از این مشکلات دو تا طلا و یک نقره که از سه نفره زامبی به این مسابقات برآورد شده بود شیطنت‌هایی به وجود آمد حالا داخلی یا خارجی برای آقای نوری که ایشون دو ساله کلاس بندی داشتند اما از کلاس‌بندی خارج شدند و متاسفانه به دلیل عدم صدور روادید از سمت کشور مصر نتوانستد کلاس بندی را بگیرند. بنابراین یک امید طلای ۱۰۰ درصدی ما از دست رفت.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که گریبانگیر اردو پیش از اعزام بود که با پادرمیونی کمیته پارالمپیک حل شد باید عرض کنم که نتایج به دست آمده در خور شان نام ایران نبود. اینجا باید پرسید که چرا در این ۶ ماه تیم به اینجا رسید تیمی که موفق قرار بود ظاهر بشه تقریباً میشه گفت ناموفق بوده،از وزارت ورزش و کمیته پارالمپیک خواهش می‌کنم که حتماً بررسی کنند که چرا این اتفاق افتاده است.
وی اضافه کرد: جودوی ما ۴ سال قهرمان جهان بود در بخش تیمی، اینجا مسئولین باید بیان توضیح بدن تیمی که انقدر موفق بوده چرا باید به این روز بیفته جدای ما قهرمان جهان بوده است.
معابی در خاتمه گفت: سال گذشته مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد و نکته جالب که نمی‌توان از آن گذشت اینه که تنها ۳۷ نفر در این مسابقات شرکت کردند،این واقعاً خیلی کمه،با تغییر اوزانی که صورت گرفته الان باید دوباره استعدادیابی بشه و از نو ساخته بشه و در حقیقت از نو ساختار تیم ساخته بشود.

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید