تهران سربلند _ فرحناز محبی اظهار داشت: 30 شرکت کننده بانو از لرستان در این مسابقات شرکت کردند.
وی افزود: هدفم، رشد و ارتقاء سطح کیفی شاگردانم است.
وی ادامه داد: این روند را ادامه می دهیم و در برنامه های سبک حضور پیدا خواهیم کرد.
انتهای پیام/

تهران سربلند _ فرحناز محبی اظهار داشت: 30 شرکت کننده بانو از لرستان در این مسابقات شرکت کردند.
وی افزود: هدفم، رشد و ارتقاء سطح کیفی شاگردانم است.
وی ادامه داد: این روند را ادامه می دهیم و در برنامه های سبک حضور پیدا خواهیم کرد.
انتهای پیام/
«پست قبلی افروخته: هدف ارتقاء کاراته کاها است
پایان هفته سوم از بیست و ششمین دو ه مسابقات لیگ برتر نوجوانان پسر پست بعدی»
تیم ملی سامبو ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا حضور یافته است.
در حاشیه جلسه هیات رییسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تاریخ ۲۰ مرداد به عنوان زمان پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون تعیین شد.
در پایان روز نخست رقابتهای ووشو ساندا قهرمانی کشورهای سازمان همکاری شانگهای، هر ۶ سانداکار کشورمان که امروز به میدان رفتند، راهی جدال نیمهنهایی شدند.
طی احکام جداگانهای از سوی دکتر چگینی، رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی، رئیس و اعضای کمیته انضباطی استیناف فدراسیون منصوب شدند.
نوجوانان ایران موفق به کسب دو مدال نقره در رقابت های بین المللی قزاقستان شدند.