مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

مصطفوی: بوکس به همدلی و اتحاد نیاز دارد/ باید اختلاف نظرات کنار برود

صفحه اصلی > بوکس : مصطفوی: بوکس به همدلی و اتحاد نیاز دارد/ باید اختلاف نظرات کنار برود
مصطفوی: بوکس به همدلی و اتحاد نیاز دارد/ باید اختلاف نظرات کنار برود

مصطفوی: بوکس به همدلی و اتحاد نیاز دارد/ باید اختلاف نظرات کنار برود

قهرمان سال های پیشین تیم ملی و مربی بوکس کشورمان گفت: نیاز اصلی این رشته در حال حاضر، همدلی و اتحاد است.

تهران سربلند_ “مسعود مصطفوی”، اظهار داشت: شرایط فعلی بوکس نسبت به گذشته خیلی حساس است و جدا از اختلاف نظرات، نیاز به همدلی دارد. اهالی بوکس با وجود محدودیت های مالی وارد رینگ شده و به قهرمانی رسیده اند.

وی افزود: تلاش برای عبور از معبرها آغاز شده و بوکس آینده خوبی خواهد داشت. فدراسیون در زمان مدیریت گذشته تعامل پذیر نبود و انتظار داریم بوکس دچار رنسانس شود. همیشه در المپیک بوده ایم اما در آروزی مدال مانده ایم و امیدوارم اکنون که مسئول فدراسیون از اهالی این رشته است، بوکس به جایگاهش برسد. هر مجموعه ای در بخش حرفه ای زمانی موفق می شود که جایگزینی به مرور زمان انجام شده و از نیروهای مجرب استفاده شود.این مربی بیان کرد: موضوعی که خیلی کمک می کند، بالا بردن آستانه تحمل و نقد پذیری است. بوکس با اینکه المپیکی است اما از لحاظ حضور در صدا و سیما و رسانه ها، مغفور مانده است.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/کاراته، رزمی، بوکس، تکواندو، کونگ فو، پرورش اندام

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

  1. با سلام اهالی اولا تهران سر بلند عالی است دوما لطفا کسانی که در مصاحبه شرکت می‌کنند لطفا استعلام ورزشی ایشان را بگیرید وقتی یک بار عضو تیم ملی شدند ۱۳بار یعنی چه من طاهر داور هستم و فساد بوکس کشور گرفته است رئیس فدراسیون با تبانی در جایگاه خود نشسته و وای به حال جوانان کشور ۰۹۱۹۶۹۴۷۲۴۷

دیدگاهتان را بنویسید