مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

پروژه ی بایکوت مسابقات بوکس قهرمانی مردان جهان IBA شکست خورد

صفحه اصلی > اسلایدر ویژه و بوکس : پروژه ی بایکوت مسابقات بوکس قهرمانی مردان جهان IBA شکست خورد
پروژه ی بایکوت مسابقات بوکس قهرمانی مردان جهان IBA شکست خورد

پروژه ی بایکوت مسابقات بوکس قهرمانی مردان جهان IBA شکست خورد

سوفیان اومیها از فرانسه، تومویا تسوبوی و سوونرتس اوکازاوا از ژاپن، لورن آلفونسو از آذربایجان، ساکن بیبوسینوف از قزاقستان، یونلیس هرناندز مارتینز و خولیو لا کروز از کوبا.برای برندگان مدال طلا 200000 دلار،نفرات دوم 100000 دلار و برای نفرات سوم 50000 دلار جایزه در نظر گرفته شد.

تهران سربلند_ 104 کشور برای شرکت در مسابقات جهانی بوکس مردان IBA در تاشکند ثبت نام کردند.پیش از این شماری از کشور های جهان مانند امریکا،انگلستان،نروژ و چند کشور دیگر اعلام کرده بودند بدلیل حضور مشت زنان روس این رویداد جهانی را تحریم می کنند.

اما با پایان یافتن زمان ثبت نام،مشخص شد بیش از ۶۴۰ مشت زن از ۱۰۴ کشور برای شرکت در مسابقات جهانی بوکس مردان IBA در تاشکند که از 30 آوریل تا 14 می در Humo Arena برگزار می شود، ثبت نام کرده اند.

از جمله هفت مدافع قهرمان جهان از جمله کسانی هستند که برای افتخار در تاشکند مبارزه خواهند کرد:سوفیان اومیها از فرانسه، تومویا تسوبوی و سوونرتس اوکازاوا از ژاپن، لورن آلفونسو از آذربایجان، ساکن بیبوسینوف از قزاقستان، یونلیس هرناندز مارتینز و خولیو لا کروز از کوبا.برای برندگان مدال طلا 200000 دلار،نفرات دوم 100000 دلار و برای نفرات سوم 50000 دلار جایزه در نظر گرفته شد.عمر کرملیف، رئیس IBA گفت: «این یک سیگنال مثبت و گواهی بر توسعه سریع ورزش ما در سرتاسر جهان است که بسیاری از کشورها بوکسورهای خود را به ازبکستان می فرستند. دوباره تاکید می کنم که هدف اصلی IBA ایجاد فرصت برای همه بوکسورهای ما است تا آنها بتوانند بهترین عملکرد خود را در سطح بین المللی نشان دهند. IBA امروز با موفقیت این کار را انجام می دهد و مثالی از نحوه رفتار یک فدراسیون بین المللی با ورزشکاران خود ارائه می دهد. ما مشتاقانه منتظر برگزاری یک رویداد فراموش نشدنی در تاشکند با همکاری نزدیک با فدراسیون بوکس ازبکستان هستیم.”

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/کاراته، رزمی، بوکس، تکواندو، کونگ فو، پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید