مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس/ نگاهی به تاریخ بوکس ایران

صفحه اصلی > اسلایدر ویژه و بوکس و ویژه جودو و بوکس : کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس/ نگاهی به تاریخ بوکس ایران
کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس/ نگاهی به تاریخ بوکس ایران

کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس/ نگاهی به تاریخ بوکس ایران

به بهانه مسابقات قهرمانی بوکس جهان شهر لمباردی ایتالیا رقابتهای کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس فرانسه تاریخ بوکس ایران را ورق بزنیم.

تهران سربلند _ به بهانه مسابقات قهرمانی بوکس جهان شهر لمباردی ایتالیا رقابتهای کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس فرانسه تاریخ بوکس ایران را ورق بزنیم.

مسابقات بوکس ایران و ایتالیا/ایرج دور طلوئی  در وزن پنجم حریف ایتالیایی خودرا با ضربات مهلک هوک چپ راست سنگین ناک اوت کرد و ستاره مسابقات شد.

با حضور بیش از ۵ هزار تماشاگر به میزبانی ایران در ورزشگاه شیهد حیدر نیا “ثریا سابق” استقبالی بی نظیر که هنوز تکرار نشده در این دوره از رقابتها را شاهد بودیم.

قهرمانان مطرح ایران حاضر در این مسابقات /ویلسون اوشنا از ایران باآلفردو فرانچسی از ایتالیا در وزن اول به رقابت پرداخته و سپس به ترتیب در وزن دوم /آلبرت نجاریان از ایران با جووانی ترینی از ایتالیا در وزن سوم /رستم لطیفی از ایران و لیو ماس لارو از ایتالیا وزن چهارم/کیومرث غنی زاده از ایران با رساندورو لپوپلو از ایتالیا در وزن پنجم/ایرج دورطلوئی از ایران با سرافینو لوچیرنی از ایتالیا وزن ششم/محمود محمود پور از ایران نینوبنی از ایتالیا وزن هفتم/وارن زاوریان از ایران کارمن بولوسی از ایتالیا ودر وزن. هشتم/حسن علی امیری از ایران پیرتو ماسونی به انجام رسید.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید