مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

۱۲۹ ایرانی در لیگ کاراته وان جوانان فجیره

صفحه اصلی > کاراته و ویژه جودو و بوکس : ۱۲۹ ایرانی در لیگ کاراته وان جوانان فجیره
۱۲۹ ایرانی در لیگ کاراته وان جوانان فجیره

۱۲۹ ایرانی در لیگ کاراته وان جوانان فجیره

"لیگ کاراته 1" جوانان فجیره 2023 فصل مجموعه ی بزرگ رویدادهای بین المللی کاراته را برای جوانان باز می کند. این مسابقات برای روزهای 23 تا 26 فوریه برنامه ریزی شده است.

تهران سربلند _ نزدیک ترین مسابقات ثبت شده در تقویم فدراسیون جهانی کاراته،لیگ کاراته وان جونان فجیره است که پنج روز دیگر آغاز خواهد شد.
در خبری که در مورد این رویداد در سایت فدراسیون جهانی کاراته قرار گرفته این گونه آمده:”لیگ کاراته 1-جوانان فجیره 2023 فصل مجموعه ی بزرگ رویدادهای بین المللی کاراته را برای جوانان باز می کند. این مسابقات برای روزهای 23 تا 26 فوریه برنامه ریزی شده است.
بیش از 1100 ورزشکار از 67 کشور برای شرکت در رویداد پیش بینی شده ثبت نام کرده اند.”
پس از خواندن خبر به بررسی کشور های شرکت کننده و تعداد ورزشکاران هر کشور در جدول رسمی مسابقات پرداختیم که به نکته ای قابل درنگ برخوردیم،۱۲۹ کاراته کار با نام جمهوری اسلامی ایران ثبت نام کردند و این بیش ترین نفرات از یک کشور است که برای این رویداد نام نویسی کردند،حتی بیش از کشور میزبان(امارات با ۸۸ نفر) و قزاقستان که بشکل معمول یکی از بزرگ ترین شرکت کننده های لیگ های جهانی است!(۹۰ نفر).
فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی پیش تر اعلام کرده بود که کاراته کاران اجازه ندارند بدون هماهنگی در مسابقات برون مرزی شرکت کنند و باید با هماهنگی با فدراسیون ملی و مجوز شورای برون مرزی رهسپار شوند.
اما ما آگاهی نداریم و نمی دانیم که این ۱۲۹ نفر با مجوز های لازم نام نویسی کردند یا خیر؟
انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید