مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

پیرانی: بازی کاراته را به بازیکنان کاراته بدهیم بهتر است/راه برو پول در بیار!

صفحه اصلی > اسلایدر ویژه و کاراته : پیرانی: بازی کاراته را به بازیکنان کاراته بدهیم بهتر است/راه برو پول در بیار!
پیرانی: بازی کاراته را به بازیکنان کاراته بدهیم بهتر است/راه برو پول در بیار!

پیرانی: بازی کاراته را به بازیکنان کاراته بدهیم بهتر است/راه برو پول در بیار!

"پیرانی" مربی فیتنس و بدنساز کاراته گفت:کاراته دارای تحصیل کرده های بسیاری است، می توانیم یک انقلاب در سلامت جامعه بوجود آوریم.

تهران سربلند _ “محمد علی پیرانی” مربی فیتنس و بدنساز کاراته گفت: در محضر درس کاراته آموختم در هر کاری بهترین خودم باشم به همین خاطر در تحصیلات نیز موفق بودم رتبه یک دانشگاه تهران و در مقطع دکتر، دانشجوی ممتاز شدم، کاراته را برای این که در عوا ها کتک نخورم شروع کردم با بستن کمربند سفید در “باشگاه استاد نکوفر” اولین کاری دیگر نکردم، دعوا بود.

اولین طلایی کاتا ایران ادامه داد: خوشبختانه آنقدر کاراته کای تحصیل کرده وجود دارد که جا برای خیلی ها در فدراسیون کاراته باقی نمانده، زمین بازی کاراته مال کاراته کاهاست. بازی کاراته را به بازیکنان کاراته بدهیم بهتر است و خدا را شکر اکنون این اتفاق افتاده است.

رئیس انجمن پیاده روی گفت: در جایی که بودجه درمان از یک ونیم برابر به دو برابر بودجه بزرگترین وزارتخانه کشور یعنی آموزش و پرورش رسیده است صدور مجوز باشگاه پیاده روی یک انقلاب در سلامت جامعه است.

وی افزود: با طراحی اپیکلیشن مخصوص و عقد قرار داد با فروشگاه ها بدنبال این بودیم که پیاده روی را گسترش دهیم پیاده روی کنید تخفیف بگیرید و در حقیقت راه بروید پول بگیرید.

شرح کامل این گفتگو را در گزارش تصویری ببیند.

 

انتهای پیام/

 

تهران سربلند/کاراته، رزمی، بوکس، تکواندو، کونگ فو، پرورش اندام

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید