مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

راحله منظوری از ثبت رسمی فدراسیون کراس فیتنس در ارمنستان خبرداد

صفحه اصلی > رزمی و ویژه رزمی و ووشو : راحله منظوری از ثبت رسمی فدراسیون کراس فیتنس در ارمنستان خبرداد
کراس فیتس

راحله منظوری از ثبت رسمی فدراسیون کراس فیتنس در ارمنستان خبرداد

سر ملی تیم ملی و نایب رئیس اسبق سبک کیک لایت گفت: فدراسیون بین المللی کراس فیتنس ارمنستان که یک فدراسیون ارمنی هست را به صورت رسمی ثبت کردیم و با فدراسیون کشور ارمنستان قرار داد چند ساله بستیم.

تهران سر بلند _ راحله منظوری سرمربی و نایب ریس اسبق سبک کیک لایت و رئیس فدراسیون ارمنستان گفت: فدراسیون بین المللی کراس فیتنس ارمنستان را بصورت رسمی ثبت کردیم. این فدراسیون ۲۸ رشته ورزشی دارد که شامل رشته های ورزشی گروهی ، رزمی و ورزشهای همگانی میشود و طی قراردادی که به صورت رسمی یا فدراسیون داریم میتوانیم به صورت رسمی به این کشور تیم اعزام کنیم تا در مسابقات بین المللی شرکت داشته باشند.
رئیس فدراسیون ارمنستان افزود: امروز دومین جلسه معارفه این فدراسیون را با اساتید، مربیان و دوستان برگزار کردیم تا همه عزیزان با این فدراسیون آشنا شوند و بتوانیم با هم همکاری کنیم.
راحله منظوری در ادامه گفت: در حال حاضر مجوز از فدراسیون ایران نداریم ولی در اسرع وقت برای گرفتن مجوزات لازم اقدام خواهیم کرد.
رییس فدراسیون ارمنستان در پایان سخنانش گفت: در حال حاضر فقط ۵ نماینده در کشور داریم برای شروع کار نیاز به اسپانسر و نماینده در کل کشور داریم از اساتید ، مربیان خواهشمندیم در این راه ما را حمایت کنند. و از اساتید و دوستانی که تا امروز کنار ما ب.دند و با ما همکاری کردند نهایت تشکر را دارم.

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید