مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

با “راضیه جلیل پور” سرمربی موفق تیم نخبگان میلانو در لیگ برتر

صفحه اصلی > کاراته و ویژه کاراته و کونکفو : با “راضیه جلیل پور” سرمربی موفق تیم نخبگان میلانو در لیگ برتر
با "راضیه جلیل پور" سرمربی موفق تیم نخبگان میلانو در لیگ برتر

با “راضیه جلیل پور” سرمربی موفق تیم نخبگان میلانو در لیگ برتر

سر مربی تیم نخبگان میلانو در لیگ برتر گفت: 7 سالی می شود که بچه های تیم در سکوهای قهرمانی لیگ برتر و لیگ کاراته بانوان سکو نشین هستند.

تهران سربلند _ با راضیه جلیل پور سرمربی تیم نخبگان میلانو در لیگ برتر گفت: تقربیا  30سال در عرصه مربیگری فعالیت دارم و 7 سالی می شود که بچه های تیم در سکوهای قهرمانی لیگ برتر و لیگ کاراته بانوان سکو نشین هستند.

مربی باسابقه تیم نخبگان میلانو افزود: امسال هم به لطف خداوند و تلاش بچه ها تیم ما موفق شد در لیگ برتر بانوان به فینال راه پیدا کند، از اسپانسر تیم شرکت میلانو تشکر دارم.

وی ادامه داد: تمرینات بچه ها همه روزه در باشگاه های شهدا و معلم حتی جمعه ها مداوم ادامه دارد و علاقمندان می توانند از طریق سایت اقدام به ثبت نام کنند و پس از گذراندن تست های مربوطه در این باشگاه ها فعالیت کند.

جلیل پور گفت: هرساله استعداد یابی برای تیم های صورت می گیرد، برای موفقیت باید راه سخت قهرمانی طی شود، در کنار تحصیل هر روزه تمرین کنند. رسانه ای ویژه بانوان نداریم و این ضعف بزرگی است با حضور رسانه ها و ترویج کاراته بانوان قطعا شاهد رشد این رشته خواهیم بود.

وی با بیان نیاز به داشتن فضای رسانه ای ادامه داد: در پی فعالیت رسانه ای این بخش خصوصی است که به میدان می آید و امیدوارم پر توان در راه حمایت حضور پیدا کنند و در ادامه ورزشکار و حامی باید روشی انتخاب کنند که سیستم برد برد حاکم شود و هم حامیان سود ببرند هم ورزشکاران بهره مند شوند.

انتهای پیام/

تهران سربلند/ سردبیر: فرشید شیرکوند/ کاراته رزمی جودو تکواندو بوکس کونگ فو ووشو پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید