
تیم ملی سامبو ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا حضور یافته است.
در حاشیه جلسه هیات رییسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تاریخ ۲۰ مرداد به عنوان زمان پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون تعیین شد.
در پایان روز نخست رقابتهای ووشو ساندا قهرمانی کشورهای سازمان همکاری شانگهای، هر ۶ سانداکار کشورمان که امروز به میدان رفتند، راهی جدال نیمهنهایی شدند.
طی احکام جداگانهای از سوی دکتر چگینی، رئیس فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی، رئیس و اعضای کمیته انضباطی استیناف فدراسیون منصوب شدند.
نوجوانان ایران موفق به کسب دو مدال نقره در رقابت های بین المللی قزاقستان شدند.
نفرات برگزیده در رقابتهای درون اردویی در محل آکادمی ملی ووشو شرکت کردند. در همین راستا اردو آمادهسازی تیمهای ملی تالو و ساندا جهت حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از ۱۹ اردیبهشت در آکادمی ملی ووشو آغاز و تا اواخر تیر ماه ادامه خواهد داشت.
دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از ۱ الی ۸ مرداد به میزبانی جیانگین چین برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/