تهران سربلند، تیم ملی شمشیربازی سابر کشورمان در نخستین دیدار خود مقابل قزاقستان با حساب ۴۵ بر ۳۳ شکست خورد و نتوانست راهی یک چهارم نهایی شود.
بدین ترتیب سابریستهای کشورمان ضمن از دست دادن شانس مدال برای کسب رتبه نهم تا شانزدهم تلاش کردند.
شاگردان محمد رهبری در جدول بازنده ها مقابل فیلیپین 45 بر 23 پیروز شدند و در دومین بازی هم با همین نتیجه از سد امارات گذشتند و در رده نهم جای گرفتند.
(سه شنبه) تیم ملی سابر مردان مقابل حریفان قرار میگیرد.
انتهای پیام/
