مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

 رئیس انجمن فوتوالی: کیش گیمز موجب ترغیب بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در ورزش می‌شود

صفحه اصلی > خط ورزش و ویژه اموزش :  رئیس انجمن فوتوالی: کیش گیمز موجب ترغیب بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در ورزش می‌شود
 رییس انجمن فوتوالی: جشنواره‌های ورزشی همچون کیش گیمز موجب ترغیب بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در ورزش می‌شود

 رئیس انجمن فوتوالی: کیش گیمز موجب ترغیب بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در ورزش می‌شود

رئیس انجمن فوتوالی گفت: برگزاری مسابقاتی چون کیش گیمز موجب ترغیب بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در ورزش می‌شود.  رییس انجمن فوتوالی گفت: برگزاری جشنواره‌های ورزشی موجب ترغیب بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در ورزش، افزایش نشاط و مشارکت میان مخاطبان و علاقه‌مندان و آماده‌سازی تیم‌های ورزشی برای کسب موفقیت می‌شود.

تهران سربلند _ “سیدحسین موسوی”، بیان کرد: پس از شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری رویدادهای ورزشی در کشور و حتی مسابقات بین المللی، یکی از راه‌های ایجاد افزایش نشاط و شادابی در جامعه و ترغیب به ورزش و فعالیت بدنی سلامت محور، بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی برای برگزاری جشنواره‌های ورزشی است.

رییس انجمن فوتوالی رویداد ملی کیش گیمز  را سرآغازی برای برگزاری جشنواره‌های ورزشی دانست و تاکید کرد: فوتوالی به عنوان یکی از رشته‌های مدال‌آور که عناوین بین المللی را توسط ملی پوشان برای کشورمان به ارمغان آورده نیز در این‌ مسابقات با قوت حضور داشت و شاهد رقابت‌های جذابی بودیم. حضور ۱۲ تیم از ۱۱ استان و کسب عنوان نخست توسط تیم زنجان در واقع نشان داد که برنامه‌ریزی‌های توسعه‌ای برای این رشته به بار نشسته و فوتوالی به عنوان رشته‌ای جوان و بسیار پرطرفدار در ایران توانسته جای خود را در اقصی نقاط کشور باز کند.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/کاراته، رزمی، بوکس، تکواندو، کونگ فو، پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید