مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

برگزاری هفدهمین دوره جام صدران پیشرو اسب

صفحه اصلی > خط ورزش : برگزاری هفدهمین دوره جام صدران پیشرو اسب
برگزاری هفدهمین دوره جام صدران پیشرو اسب (تور پرش با اسب )

برگزاری هفدهمین دوره جام صدران پیشرو اسب

سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری از برگزاری هفدهمین دوره جام صدران پیشرو اسب (تور پرش با اسب) در باشگاه سوارکاری آزمون خبر داد.

تهران سربلند _ “مصطفی دهدشتی”، اظهار داشت: این مسابقات تحت عنوان جام صدران پیشرو اسب از16 تا 19خرداد ماه در باشگاه سوارکاری آزمون برگزار می شود. مسابقات در تورهای کوچک، اسب جوان، اسب خالص ایرانی، تور متوسط، تور بزرگ، مالکین و مسابقات مخصوص در این دوره از مسابقات حضور دارند و سوارکاران می توانند در هر تور دو 2 ثبت نام داشته باشند و در هریک از رده های تور از اسب های متفاوتی استفاده کنند با این تفاوت که در رده های 140 سانتی متر به بالا با دو اسب جایزه دریافت می کنند.

دهدشتی تاکید کرد: از اسب های شرکت کننده بدون اطلاع قبلی در مسابقات، مورد نمونه گیری دوپینگ قرار خواهند گرفت و سوارکاران باید با کمیته ضد دوپینگ همکاری لازم را داشته باشند و گواهی سلامت اسب صادره از سوی شبکه دامپزشکی محل باشگاه را به همراه داشته باشند.

وی به اهداف این فدراسیون اشاره کرد و افزود: جذب نیروی انسانی کارآمد، برنامه ریزی برای رده های پایه، ایجاد زمینه مناسب برای حضور بیشتر بانوان، توجه به بعد همگانی، ترسیم چشم انداز برای حوزه قهرمانی، نگرش صنعت گونه به رشته سوارکاری با هدف حرفه ایی گری، برگزاری دوره های مختلف آموزشی، سرلوحه قرار دادن انضباط کاری و اتحاد برای سرافرازی جامعه سوارکاری از نکاتی است که باجدیت برای تحقق صدردصدی آن تلاش می شود.

سرپرست دبیرکل فدراسیون سوارکاری آموزش را یکی از مهترین برنامه های این فدراسیون در جهت رسیدن به اهداف عنوان کرد و گفت: توجه به مبحث آموزش با نگاه بین المللی برای پیوند هر چه بیشتر با استانداردهای جهانی و بهره مندی و دعوت از مدرسان خارجی ، حضور در رقابتهای برون مرزی، ارتقاء سطح کمی و کیفی مسابقات در دستور کار این فدراسیون قرار دارد.

دهدشتی افزود: به این ترتیب برگزاری مسابقات پرش با اسب تحت عنوان جام صدران پیشرو از تاریخ ۱۶ خرداد ماه به مدت چهارروز به عنوان چهارمین رویداد پرش با اسب کشوری در سال ۱۴۰۲ ، بخشی ازاهدافی است که تدوین و هم اکنون در حال اجرا است.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/کاراته، رزمی، بوکس، تکواندو، کونگ فو، پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید