مطالب و ویدیوها صرفا نظرات مصاحبه شوندگان می باشد و تهران سربلند مسئولیتی برعهده ندارد.

 مشاور وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد: بازی‌های کیش گیمز نقطه عطف ورزش ایران

صفحه اصلی > خط ورزش و ویژه انجمن خط ورزش :  مشاور وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد: بازی‌های کیش گیمز نقطه عطف ورزش ایران
 مشاور وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد: بازی‌های کیش گیمز نقطه عطف ورزش ایران

 مشاور وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد: بازی‌های کیش گیمز نقطه عطف ورزش ایران

 مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گفت: بازی‌های کیش گیمز نقطه‌ی عطفی در ورزش ایران از خود به جای گذاشت.

تهران سربلند _  “علی رغبتی”، اظهار داشت: پیش از این رویدادی با این شرایط به صورت چندرشته‌ای در حوزه ورزش‌های ساحلی برگزار نشده بود و این رویداد ملی نشان داد چه ظرفیت و پتانسیل خوبی در این زمینه در کشورمان وجود دارد. مسئولان برگزارکننده کیش گیمز با بهره‌گیری حداکثری از حداقل امکانات و ظرفیت‌ها توانسته‌اند بهره‌برداری بهینه، درست و به‌جا از پتانسیل‌ها داشته باشند که از نکات قابل توجه این رویداد ملی است.

رغبتی با طرح پیشنهاد برگزاری بازی‌های ساحلی کیش در سطح بین‌المللی، تاکید کرد: در دیگر نقاط جهان بویژه کشورهای منطقه، در بعضی رشته‌ها به صورت ویژه سرمایه‌گذاری قابل توجهی انجام شده است. ما هم می‌توانیم با استفاده از شرایط و ظرفیت‌ها در این زمینه گام برداریم و همچنین مسابقات موفقی را در سطوح بین‌المللی برگزار کنیم.

مشاور وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در رویداد ملی کیش گیمز گفت: در این مسابقات شاهد حضور نخبگان این رشته بودیم. چنین رویدادهایی می‌تواند والیبال ساحلی کشورمان به عنوان یک رشته المپیکی را به روزهای اوج خود نزدیک کند.

وی استقبال نسل جوان از مسابقات والیبال ساحلی کیش گیمز را نقطه قوت آن دانست و افزود: پیش از این، والیبالیست‌های سالنی دوران پایانی خود را با حضور در تیم‌های والیبال ساحلی پشت سر می‌گذاشتند. این رویداد نشان داد که جوانان کشورمان نسبت به این رشته علاقمندی بیشتری پیدا کرده‌اند.

رغبتی درخصوص برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری فدراسیون والیبال در بخش ساحلی تاکید کرد: این اقبال بیانگر آن است که این رشته ورزشی روند رو به رشد خود را آغاز کرده و امیدواریم ضمن اینکه تیم ملی والیبال ساحلی بتواند همپای والیبال سالنی برای کشورمان افتخار آفرین باشد، همچنین یک سهمیه از بازی‌های المپیک آتی را برای ایران عزیز کسب کند.

 

انتهای پیام/

تهران سربلند/کاراته، رزمی، بوکس، تکواندو، کونگ فو، پرورش اندام

دیدگاهتان را بنویسید